Diapia20 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg har fullført Vgs og tar opp noen fag i år. Jeg har et gyldig vitnemål og har tenkt å forbedre karakteren min i Engelsk fra første året på Vgs og norsk, men er det noen som vet om jeg må ta opp både skriftlig og muntlig eksamen for å bestå eller få karakter i faget som privatist? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Har ikke erfaring med å ta fag som privatist selv, men en kompis tok engelsk som privatist. Han tok eksamen i både muntlig og skriftlig. Regner med at man må bestå begge eksamener for å få karakter på både skriftlig og muntlig. Lenke til kommentar
Diapia20 Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Har ikke erfaring med å ta fag som privatist selv, men en kompis tok engelsk som privatist. Han tok eksamen i både muntlig og skriftlig. Regner med at man må bestå begge eksamener for å få karakter på både skriftlig og muntlig. Lenke til kommentar
Diapia20 Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 oja, ok! Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Diapia20 Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Noen som har erfaring med å ta opp fag som privatist i norsk hovedmål? Endret 20. april 2016 av Diapia20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå