Nanek Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Tror dette muligens blir postet i feil tråd, visste ikke hvor jeg skulle spørre om hjelp:) Men! Er det mulig å få f.eks. F1 til å kopiere en tekst for meg, selv etter at jeg har har skrudd av PC'en? På akkurat samme måte som CTRL + V funker, bare at jeg låst ( for eksempel ) F1 til å kopiere ut f.eks. " Hei hvordan går det ? " Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 [...] F1 til å kopiere en tekst for meg, selv etter at jeg har har skrudd av PC'en? WHAAAAAT? Ghost in the machine? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Nei. På samme måte som du ikke kan kjøre en bil uten å slå på motoren. Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Hvis du mener at du vil at F1 alltid skal printe ut " Hei hvordan går det ? " selv etter at du har skrudd av PC-en og så på igjen, så kan du fint gjøre det med autohotkey. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Hvis du mener at du vil at F1 alltid skal printe ut " Hei hvordan går det ? " selv etter at du har skrudd av PC-en og så på igjen, så kan du fint gjøre det med autohotkey. Var det jeg mente, hehe, dårlig formulert! Takker for svaret, skal se på det! var akkurat det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå