OHJohansen Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Se video av den vannvittige testturen.Her flyr han et svevebrett med 1000 hesters jetmotorer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Fra artikkelen:"Nå har det kommet flere videoer som viser flere detaljer rundt det nye svevebrettet – og det virker stadig mer ekte. " Hvor er de omtalte videoene? Kun funnet en video, og den ser ihvertfall ikke helt ekte ut spør du meg men. Endret 18. april 2016 av esoteric Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Fra artikkelen: "Nå har det kommet flere videoer som viser flere detaljer rundt det nye svevebrettet – og det virker stadig mer ekte. " Hvor er de omtalte videoene? Kun funnet en video, og den ser ihvertfall ikke helt ekte ut spør du meg men. Kanskje denne? Eller det den du snakker om? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Dette kan bare gå en vei. Det blir ikke Tilbake til Framtiden, men Silver Surfer eller Green Goblin...? Det blir Super Villain. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Man bør helst ikke bruke hestekrefter/effekt om jetmotorer. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Ekte eller ikke, kult var det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Først en video med tvilsom klipping. Hvorfor viser de ikke at han faktisk tar av og hvorfor er det klippet ved landing? Den andre videoen har omtrent like god kvalitet som typiske UFO og Bigfoot-videoer. Merker jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Merker jeg er skeptisk. Litt skepsis er bra for deg. Her er flere som kan fly: https://youtu.be/fEJtsC5sVZA?t=31 Endret 19. april 2016 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå