Gjest member-296438 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 På buss stoppet.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Studerer bidraget ditt. Her er i tillegg til en fin miljøskildring en god komposisjon med linjer fra vegg og gate innover i bildet, og ikke noe av dette går ut i hjørner.(Som jo Roar ofte påpeker) Dermed blir bildet renere slik det fremstår. Meget vellykket synes jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Studerer bidraget ditt. Her er i tillegg til en fin miljøskildring en god komposisjon med linjer fra vegg og gate innover i bildet, og ikke noe av dette går ut i hjørner.(Som jo Roar ofte påpeker) Dermed blir bildet renere slik det fremstår. Meget vellykket synes jeg. Mvh Ragnar Takker Ragnar:-) Er det en ting jeg ikke tør, så er det å legge en linje ut i hjørnet..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg liker at du har samla alt oppi ett hjørne! Kreativt synes jeg. Tøft! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Flott "fortelling" her. Og flott komposisjon i tillegg! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Flott komponert bilde med fin bruk av linjer og plassering av de ventende . Sort/hvitt passer meget bra . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 En har visst sovna. Blei kanskje dårlig med søvn sist natt. Jeg så på Dagsrevyen igår at mange sydeuropeere kommer til Norge for å finne arbeid og må bo ute - bl.a. under ei bro i Kristiansand. Fortsatt du å fortelle hverdagshistorier. Ser ut som du fortsatt har mer ufortalt. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Takker for fine kommentarer på min dokumentasjon av en helt ordinær dagligdags hendelse...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg