Pedro80 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hepp! Jeg har planer om å modde en Chieftech-PSU (som også selges under navnet High Power HPC-360-102 DF), trenger i den anledning å få hjelp til hvordan jeg kan få testet denne med "max load" på arbeidsbordet. Kan da måle temp etc. Finnes en slik guide? Tenker høyt: Finne noen motstander med riktig verdier utifra effekt ut-dataene som er oppgitt her, og koble disse til riktige kontakter på PSU'en. Vil tyne alle 360 wattene ut av denne stakkaren Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 spotlightpærer er ikke så dumt... vanlige pærer trekker 50W, så du trenger ikke så mange... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 kobl til en varmeovn Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 kobl til en varmeovn Finnes det varmovner på 12V da? Kan jo bruke varmesete i en bil Sette på lyspærer er ingen dum ide, selv har jeg prøvd med 1000-metere. Du kan jo eventuelt ta med deg PSUen i garasjen og koble den til bilen og ta av batteriet så kan du sette på lys o.l slik at det trekker mye strøm. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 du kan bruke blyanter. Disse tåler ca. 1000 watt, men da tar de fyr, så jeg ville holdt meg til under 750 watt. Har selv prøvd å bruke blyanter som formotstand til en 12 volt 55 watt halogenpære koplet til 230 volt. Blyantene tok fyr pga. varmen, men det funket..l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå