consilium Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Finnes det noen patch som kan fikse det irriterende "Australiaproblemet"? Jeg liker ikke at klokka vises i 12-timers systemet...osv....argh.. Jeg har ikke funnet noen patch el. på nettet. Noen som vet noe? Ellers må jeg legge til at spillet er konge! Et av de beste bilarkadespillene jeg har prøvd ut. Endret 21. november 2003 av D-Xpert Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 tipper australia-problemet ditt ikke vil ligge i PAL-versjonen når den kommer. pirater får værsågod å kjøre engelsk regional-innstilling Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Gammal post dette her men. Sjølv om du har engelsk regioninnstilling går det ann å fikse på klokka så den viser europeisk standard likevel. Gå til Kontrollpanelet - Regioninnstillingar. Under tidsinnstillingane forrandrar du tidsformatet til HH:mm:ss Står det noke i AM og PM symbol fjernar du dette. Gjorde det same sjølv og det funkar fint. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Men det går allikevel ikke an å skrive utropstegn og sånt på vanlig måte... Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er jo bare å legge til norsk (bokmål) så kan du velge mellom engelsk og norsk ved å trykke en hurtigtastkombinasjon som du selv kan bestemme! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er jo bare å legge til norsk (bokmål) så kan du velge mellom engelsk og norsk ved å trykke en hurtigtastkombinasjon som du selv kan bestemme! Prøvde dette, men det funka ikke på meg Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Behøver ikke å forandre på tastaturoppsettet..... Har norsk jeg, men engelske instillinger... (eller du kan gjøre som Deepsearch sa...) men det er i utgangspunktet ikke nødvendig! Det som plager meg mere, er at jeg MÅ starte opp et annet spill før jeg kan spille NFSU, hvis ikke kommer jeg ikke inn! (det virker som det er noen instillinger som må loades før jeg får startet spiller - men det gjelder bare når jeg har reboota) Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Det eneste jeg merker til at regionale innstillinger er satt til Australia er klokkeformatet. Jeg har hatt verre problemer med pc'en for å si det sånn. Endret 17. desember 2003 av NuB Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg trenger ikke endre på no region instillinger jeg kjører på norsk Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Dere kan jo velge 24 timers klokke selv om dere bruker "australia settings". Dette gjøres her: Control panel -> Regional and language options -> Regional options -> Customize -> Time. Her setter dere "time format" til f.eks H:mm:ss Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 tipper australia-problemet ditt ikke vil ligge i PAL-versjonen når den kommer. pirater får værsågod å kjøre engelsk regional-innstilling Hvorfor kaller alle det for "Pal versjon"? Er ikke PAL eller NTSC på PC'er.. Lenke til kommentar
L.T. Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 gjelder dette "australia problemt" i win xp? Har installert spillet og endret regionale instillinger til Austrailia, mn det fungerer forstatt ikke:( Har oxo prøvd svensk. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) bruk denne lnken Det er den riktige patche siden. Den som ligger under EA på start menyen er feil. Endret 20. desember 2003 av Morpheus^ Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 tipper australia-problemet ditt ikke vil ligge i PAL-versjonen når den kommer. pirater får værsågod å kjøre engelsk regional-innstilling Hvorfor kaller alle det for "Pal versjon"? Er ikke PAL eller NTSC på PC'er.. hehe, tenkte konsoll, men mente noe annet Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 tipper australia-problemet ditt ikke vil ligge i PAL-versjonen når den kommer. pirater får værsågod å kjøre engelsk regional-innstilling Nå må du forstå en ting: De som har kjøpt NFS: U (inkl. meg) med Australia-problemet har kjøpt spillet i butikken!!! De har ikke piratkopiert. For all del, de kan ha gjort det, men uansett, spillene i butikken har også Australia-problemet! Våkn opp! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Alle spillene ser ut til å ha det problemet. For meg ordnet det seg ved å innstallere patch. Som jeg tidligere i denne saken har lagt en link til. Altså, ikke bruk den på start menyen under EA, men den jeg ga der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå