Gå til innhold

Ati 9800 vs. 9800pro


Petterahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatter ikke hvorfor folk skal bytte vifta si på et så bra kort som R9800 PRO. Kortet kjører jo ALT helt glatt uansett om det ikke er klokka.

Ser tydelig at du ikke har hatt PowerColor og vært uheldig med det. Den vifta er ustabil. Mitt andre kort etter retur har ennå ikke stoppa (vifta), men noen ganger når jeg starter maskina, er innlogginsbildet fullt av artifacts, så jeg må restarte (= vifta starter tydeligvis ikke).

 

Blade, jeg lurer også på den vifta!! Har heller ikke lyst på Zalman-løsningen siden den er så stor, og vil tro at den kjøler bedre enn standard-vifta i allefall.

 

Pro gir nok en del bedre ytelse enn nonpro, og ihvertfall når prisforskjellen er så liten.

Lenke til kommentar
Har heller ikke lyst på Zalman-løsningen siden den er så stor, og vil tro at den kjøler bedre enn standard-vifta i allefall.

 

Pro gir nok en del bedre ytelse enn nonpro, og ihvertfall når prisforskjellen er så liten.

duuuuuuuuuude. du aner ikke hva du snakker om. Jeg har montert den heatpipen på kortet og skal si deg , det ekke så svært azz. Den er deilig faktisk. Den er lonka(nesten kald) på standard hastighet på mitt Hercules 9800 Pro og varm på 430/351. jeg fikk kjørt kortet på 446/371 igår og skal si deg den ribba er bare varm :mrgreen::lol:

 

Anbefalles for folk som vil ha lydløs kjøling (altså, den Zalman vifta på 5volt er lydløs :D )

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Jeg kan ennå kjøre alle spill glatt med et Geforce 3.

Nei, nei og atter nei!

 

Prøv deg med f eks... splinter cell på fullt? (minst 1280x1024, og alle detaljer på fullt)

 

eller halo....

eller et anna krevande spill... NO WAY med GF3...

Det var ingen som sa at han måtte ha alle detaljer på fullt og spille i minst 1280x1024 oppløsning. Jeg er faktisk enig med han, et GF3 drar fortsatt alle spill, selv om du må ned i 640x480 eller 800x600. Jeg har enda ikke sett et spill GF3 IKKE kan dra. Halo går fint med 800x600 på en XP1800+ med 512 RAM og GF3 her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...