Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

IP telefoni fra GET - summetone forsvinner + elendig støtte

Anbefalte innlegg

Hei;

Er det bare jeg som opplever problemer med GET sine tjenester?

Tjenesten er levert igjennom et sameie har derfor ikke særlig valgmuligheter. Men tjenesten er svært spesiell. Har i flere år slitt med at Internet forbindelsen ikke lar seg oppgradere fra basis. Mao. svært lav hastighet på Internett. I en periode var det teknikkere på besøk stadig og utstyret er byttet ut flere ganger. Men største hastighet er den minste som leveres til sameier som en del av basisprisen.

Nå er også telefoni begynt å fuske. Flere ganger i uken forsvinner summetonen i flere timer. Samtidig med at summetonen forsvinner også tlf1 lampen på GET ruter/modem.

Kontakt med service er svært lite hyggelig. Selv om forbindelsen er satt under overvåking får jeg bare svada svar når jeg kontakter dem for å melde feil.

Egentlig meget trist!

Er jeg alene om problemet eller er vi flere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket med sameiet om flere opplever samme problem, og hvis det er tilfellet, skjer det på ca samme tid for alle?

Høres jo ikke ut som problemet er inne hos deg. Men i selve leveransen fra Get, kanskje styreleder skal snakke med sin kontakt i Get og kreve at dette blir utbedret? Problemet ligger vel fort på noden eller fra noden og inn til sameiet om flere har problemer. Og da sende en og en tek til enkeltbeboere vil ikke føre til noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...