Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Hyttetun Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Ser ut som det hadde blitt bråstopp uansett her for det er da ikke mye snø å ha under skia her. Resten av det tekniske ser ut til å holde også når jeg ser bort fra linje ut i nedre høyre hjørne - he he. Men akkurat den linja tror jeg ikke ødelegger hverken perspektiv elle spenning. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Ser ut som det hadde blitt bråstopp uansett her for det er da ikke mye snø å ha under skia her. Resten av det tekniske ser ut til å holde også når jeg ser bort fra linje ut i nedre høyre hjørne - he he. Men akkurat den linja tror jeg ikke ødelegger hverken perspektiv elle spenning. Roar Jeg må jo legge inn litt å pirke på for deg.. så det ikke blir kjedelig! Dette var faktisk helt i enden på skiløypa, så du har helt rett, det ville blitt bråstopp åkke som! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Utsnitt og komposisjon mener jeg er din sterkeste side ved fotograferingen. Dette føyer seg inn i rekken av kode komposisjoner, i tillegg til at det er pent å se på. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Utsnitt og komposisjon mener jeg er din sterkeste side ved fotograferingen. Dette føyer seg inn i rekken av kode komposisjoner, i tillegg til at det er pent å se på. Mvh Ragnar Jeg går rundt og ser verden i små firkanter jeg Ragnar! Tusen takk for fine ord! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 A nice work lady M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 A nice work lady M v h Leif Thank u my lord! ☺️ Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 A nice work lady M v h Leif Thank u my lord! ☺️ Queen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Fint komponert med friske farger og trivelig stemning over det hele . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg