Indian Spartan9 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Har hatt samme bærbare pc i 4 år nå. Liker pcen, men merker at den begynner å bli litt treig. Så har bestemt meg for å skaffe meg en ny pc. Jeg er ikke veldig flink med pc-spesifikasjoner desverre, så kan for eksempel ikke si "jeg vil ha Gforce etc" :/ Men håper dere kan hjelpe meg med å finne en ny bærbar pc. Hva jeg ser etter: -15-17 tommer skjerm, helst HD -Rask, bør kunne kjøre League of Legends uten problemer. Vil at alt skal starte så og si øyeblikkelig. -2-3 USB porter -Mulighet for å plugge inn headsett/øretelf -Stille, altså den kan godt lage litt lyd når jeg spiller men ser helst at den ikke bråker så altfor mye når jeg bruker ting som Chrome/Word -Ikke altfor tung, i og med at jeg skal ta den med meg til skolen, og ha den på fanget. -Grei batteritid. -Dette er virkelig iKKE et must, men kanskje et tastatur som kan lyse? Men ikke nødvendig. -WINDOWS! Viktig. Vil ikke ha Linux/Mac Budsjett: 7000kr-10000kr. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 http://cdon.no/elektronikk/asus-gl552vw-cn298t-15-6-baerbar-pc-svart-p35111510?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no 1 Lenke til kommentar
VNNI Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 En av multicom sine bærbare da. Så kjøper du windows utenom. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 En av multicom sine bærbare da. Så kjøper du windows utenom. Skal han ha en rask laptop (SSD) og kjøpe windows i tillegg, med samme specs som den jeg linket, kommer han godt over budsjettet hvis han skal ha fra Multicom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå