bergetun Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 CameraFX funker ikke på min telefon.. Ikke i det hele tatt. Får installert dne men den åpnes ikke. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 CameraFX funker ikke på min telefon.. Ikke i det hele tatt. Får installert dne men den åpnes ikke. Du må ha versjon 1.3.1 Ellers fungerer det ikke... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Infrared remote control må kjøpes... Camera FX er jo elendig i forhold til Photographer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Infrared remote control må kjøpes... Camera FX er jo elendig i forhold til Photographer. Vel, ikke når det gjelder zoom... Det som derimot er dumt, er at kvaliteten på bildene blir hakket dårligere enn den vanlige, standard kameraet-programmet... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Noen som har klart å få worldmate til å funke ? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Noen som har klart å få worldmate til å funke ? Er den den "klokka"?? Du velger hjemmeby og kan se klokka og div info om en annen by i verden?? Hvis det er den,har jeg fått den til å virke. Forsvant riktignok under en formatering, men virket fint før det. Endret 29. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 til c_u_m8: er du Roy Narvestad på nintendo-forumet? Lenke til kommentar
texaz Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 noen som veit om det finnes et program for og gjøre klokke og alarmfungsjon mer annvendelig? med mulighet til periodisk alarm osv Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Du må ikke glemme av seleq, en fin filbehandler for telefonen.. Perfekt da du ønsker å legge til ikke godkjente themes på telefonener f.eks 6600 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nokia kommer forresten med en Theme editor til 6600 snart. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Og det vil seie..? Har du nokon eksakt dato..? Endret 2. desember 2003 av scoom Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Rundt 10.desember sa noen som hadde snakket med Nokia. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 nice Men i mellom tiden bruker jeg dette skinnet ;P http://www.hostinganime.com/esbalok/crystallizedtheme.html Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den er fin den der. Finnes flere også, men tror jeg venter på theme editor fra nokia. Slipper man sikkert alt det maset om å rename saker og ting. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 niceMen i mellom tiden bruker jeg dette skinnet ;P http://www.hostinganime.com/esbalok/crystallizedtheme.html Var en av de første som fikk skinnet Anyway, hvis noen trenger hjelp til å installere, så finnes det en PM knapp. Jeg vet ihvertfall hvordan man skal gjøre det. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Her er et program til som virker: Psiloc extended profiles pro v1.95 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 få av linkene fungerer )= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå