Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Følgende programmer anbefaler jeg, og funker med 6600 (100% sikkert): 1. Camera FX 131 Info: Tar meget bra bilder, og man kan ta bilder helt opp til 9x zoom Download 2. ETI Camcorder Pro v1.0 Info: Sjekk min anmeldelse her! Download 3. FExplorer 1.10 Info: Program som lar deg browse gjennom filer på mobilen. Anbefales! Download 4. MP3Player v1.22 Info: Funker fint, men kan på ingen måte erstatte MP3Go. Though, siden ingen av versjonene til MP3Go funker på 6600, så er MP3Player det eneste alternativet som duger i det hele tatt. Download eldre versjon 5. Total IrRemote v1.32 Info: Glimrende program til å styre diverse multimedia-funksjoner som DVD, VHS og TV. Støtter det fleste merker. (Alle?) Download 6. AutoKeyLock 1.10 Info: Program som styrer tastelåsen - automatisk! http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/jjl..._1_10.sis"]Download[/url] Har dere noen programmer til din Symbian mobil som du kan anbefale? Helst programmer du har prøvd selv, og vet fungerer. Endret 22. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Snart kommer iq monsteret og spør hvor han kan få tak i alt dette. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Snart kommer iq monsteret og spør hvor han kan få tak i alt dette. LOL! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Til hva? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 6. Total IrRemote v1.32Info: Glimrende program til å styre diverse multimedia-funksjoner som DVD, VHS og TV. Støtter det fleste merker. (Alle?) Tviler på at den støtter Bang&Olufsen, men de aller fleste støtter den nok... Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 joda... den støtter bang og oluffsen.. de den ikke støtter i vanlig versjon, kan man laste ned tillegspakker for.. det finnes 21 pakker for B&O, som tv, radio, cd-spiller osv Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har skrevet noen anbefalinger her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=401 Litt utdatert egentlig - er masse nye programmer som ikke er lagt til i listen. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 joda... den støtter bang og oluffsen.. de den ikke støtter i vanlig versjon, kan man laste ned tillegspakker for.. det finnes 21 pakker for B&O, som tv, radio, cd-spiller osv Faktisk... Jaja, det er alt hva dem finner på nå for tiden, hehe Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jada eulogy pågrunn av dit vanvitige støttende engarsjemang har eg bestemt å selle telefonen min fornøgd??? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 jada eulogy pågrunn av dit vanvitige støttende engarsjemang har eg bestemt å selle telefonen min fornøgd??? Tror neppe det har noe med Eulogy å gjøre... Tror mer at du først har innsett at du med en 6600 passer like godt sammen som skinke og leverpostei... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Hallo? Jeg sendte deg faktisk en PM med en link hvor du kunne finne flere MP3 program til din telefon. Er ikke det å hjelpe så vet ikke jeg? Og det er flere her som har prøvd å hjelpe deg når du har spurt om noe. Ikke MIN feil at du ikke ser det. Endret 21. november 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jaja den sida du sendte meg funka ikkje. men takk alikavell. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jo, den siden virker den. Den er bare ofte nede. Var faktisk innom den siden tidligere idag. Bare prøv til det funker. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 3. FExplorer 1.09Info: Program som lar deg browse gjennom filer på mobilen. Anbefales! Har kommet en ny vesjon 1.10 funker fint det også users.skynet.be/domi/download.html Ellers ligger det noen programmer her bla et autotastelås program som er glimrende og gratis http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 3. FExplorer 1.09Info: Program som lar deg browse gjennom filer på mobilen. Anbefales! Har kommet en ny vesjon 1.10 funker fint det også users.skynet.be/domi/download.html Ellers ligger det noen programmer her bla et autotastelås program som er glimrende og gratis http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/ Har lagt Locken til i listen... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hadde ikke det veart bedre med en link til siden til programmet ? Da ingen av linkene virker uansett Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Virker ikke MP3Go på 6600? Har lest et annet sted at det gjorde det... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Virker ikke MP3Go på 6600? Har lest et annet sted at det gjorde det... Hmm... MP3Go installeres riktig, men lyden hakker... Noe som er vannvittig irriterende i lengden :gretten: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har skrevet noen anbefalinger her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=401 Litt utdatert egentlig - er masse nye programmer som ikke er lagt til i listen. lurer på en ting; må Infrared Remote Control 1.30: kjøpes eller er det freeware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå