Gjest medlem-401307 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 http://forskning.no/meninger/kommentar/2008/02/kresne-kvinner-og-tomsete-menn Her står det kort sagt at bare 25% av kvinner klarer å kapre menn og 25% av menn er barnløs. Hvorfor kan ikke kresne damer heller ta de menn som har ikke barn? Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-401307 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Jeg tror ikke det finnes så mange av de damene. Det er ikke så mange kvinner som ønsker å gå inn i et forhold med en mann som har barn fra tidligere forhold, det er sjeldent et krav, for å si det slik. For meg er det motsatte et krav derimot. Men hvorfor bry seg om de ultra kresne damene? Er de kresne så er de kresne, on to the next one. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Nå er det jo også slik at stadig færre får barn. Og at det er andre ting man ser etter. Det forandrer seg gjerne med alder.I sexologi er det noe som heter 80-20 hypotesen, hvor 80% av kvinnene forsøker å kapre de 20% beste mannlige individene. Mens mennene er mindre kresne og de aller fleste menn ligger med den store majoriteten av kvinner.Personlig tror jeg det er enda mer dramatisk enn som så. Ikke minst på grunn av teknologien - tinder, dating sider osv. samt at feminismen har tatt av og kvinner tror de er menn - så virker det som om rundt 80-90% av damene går for <10% av mennene. Den vestlige kulturen er på vei ned i dass fordi fødselsratene er katastrofalt lave. Alikevel er ikke et ønske om å bidra nok til å få meg til å ønske meg barn. Vi får satse på kloning, in vitro genetisk design, og eventuelt bionikk og kunstige kropper som gjør at vi lever i århundrer eller lengre. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Du får det til å høres ut som at mennesker er ute etter de med barn fra før. Selvfølgelig er det ikke sånn. De fleste vil helt slippe det. Men folk får barn idag og skiller lag etterpå. Står da ekte kjærlighet utenfor døren så lukker man den ikke pga et barn (om man i det store og hele kan godta det). Mange håndterer det bra, andre ikke. Anonymous poster hash: c007e...80b 1 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Nå skal det sies at denne artikkelen er over 10 år gammel. Mulig statistikken har endret seg litt siden da. Det er alt etter hva man anser som kresen. Jeg leser det så og si overalt at en kvinne er kresen. Betyr kresen at man ser etter en med høy utdannelse, høy inntekt, barn fra tidligere forhold, fin bil, hus/leilighet hvor lånet er nedbetalt? Hva er greia? Hvorfor henge seg opp i materialistiske goder, når mange kvinner bryr seg fint lite om det? Jeg har nok ikke statistikk eller sikre kilder på min side når jeg sier dette, men som kvinne selv og med bekjentskap til kvinner generelt uten å ha et forhatt syn på dem, vet jeg at det stemmer. Jada, der er noen kvinner som er umåtelig kresne og som er vanskelige å tilfredsstille. Det kan være lurt å ikke bry seg med disse kvinnene og la dem sitte der med kravene sine til drømmemannen banker på døra deres. Om dere absolutt vil ha disse kvinnene, se til å lev opp til kravene de setter og kjemp for å få dem. Hjelper ikke å rakke ned på dem. Jeg skjønner rett og slett ikke denne problemstillingen. Kall meg gjerne dum. Det kan være fordi jeg selv ikke er en typisk kresen kvinne, men igjen, det er alt etter hva man mener med ordet kresen. Jeg tror noen ganger at jeg er for kresen som ser etter en mann som er både lojal, ærlig, medmenneskelig, forståelsesfull og tålmodig. Dette er dog ting som burde være et selvfølge. Jeg står til kravene mine selv, så at jeg ser etter dem i en annen partner er jo helt vanlig. At en rik dame med livet på stell ser etter en mann med samme goder er vell ganske normalt? Jeg har vansker med å se for meg en "mektig", styrtrik kvinne bli sammen med en som fortsatt sitter på gutterommet og spiller dataspill. Sånt ser man ikke, når jeg tenker meg om. Like barn leker best. Beveger meg sikkert helt utpå vidda nå, men jeg blir så irritert over at det stadig blir diskutert at kvinner er kresne. Er det nå jeg også skal nevne at majoriteten av menn er drittsekker, og at man dermed blir kresen? Jeg har verdens dårligste erfaring når det kommer til menn, men velger likevel å ha et åpent sinn og håpe på at det finnes et par kjernekarer der ute. Jeg er ikke en "mannehater", jeg er veldig glad i menn. Er derimot ikke så glad i dem som tror alle kvinner er like. Vi er mer avanserte enn som så. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg føler at man skal bli sammenlignet med en overfladisk jente som har lært av Sex and the City hele tiden, hvis man i det hele tatt har noen krav til en partner. Vel.. Jeg har lyst på barn. Litt teit å si det sånn rett ut her, men jeg har mange beundrere, eller hva man skal kalle det. Jeg har lyst på et familieliv. Pluss at jeg vil ha en samtalepartner. En trygg og trofast partner. Vil ha latter og glede. Integritet og intelligent. Vil også ha kjemi. At jeg liker å se på han (nei, han trenger ikke å se ut som Ryan Gosling). Det er utrolig mange forskjellige kjekke menn! Og jeg opplever at mange kjekke menn ikke skjønner at de er kjekke, det er et stort selvtillitproblem som er gående. Ergo flyr de til himmels om en jente i det hele tatt godtar venneforespørsel eller snakker med dem. Det er så utrolig dumt at kjekke menn skal oppføre seg sånn? Jenter tørr ikke sånne gutter, og det er fordi de vingler. De blir satt ut av hver minste flørt. De er ikke selektive, de er så utrolig opptatt av bekreftelse. Det er skummelt å være sammen med de, for du sitter der å hjelper de med selvtilliten, de sier at den bedres av å være med deg også vippes de av pinnen med en gang en annen flørter med dem. Kjenner du deg igjen? Det tror jeg altfor mange gjør. Vi våger ikke, fordi vi opplever at denne type forhold er bortkastet tid. Vi vil ha noen som vil være sammen med deg fordi han har valgt deg, akkurat som vi har valgt akkurat han. Hvis ikke er det vel lite vits? Se for deg. Vil du ha en kjæreste som blir satt ut hver gang noen flørter med henne, gjør dumme impulsive tillitsbrudd pga dårlig selvtillit osv? Anonymous poster hash: b2a74...960 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Bitch nag nag nag bitch... 2 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Bare å hente thaikone, så slipper du å ergre deg over noe du ikke kan gjøre noe med. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 attraksjon er ikke styrt av logiske og rasjonelle mekanismer, det er mer komplekst enn som så. Evne til å forsørge, evne til å reprodusere, evne til å beskytte, evne til å passe inn sosialt i hverdagen er ting som styrer en kvinnes attraksjon. En barnløs og sexløs fyr ticker ingen av de boksene uansett om han er snill som også er en verdsatt egenskap av mange kvinner... Anonymous poster hash: ae25c...23e 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Kanskje de ultrakresne damene du snakker om, ønsker sex? Du har ikke prøvd det en gang, hvorfor skulle de prøve på seg en person som ikke vil prøve? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Lol. Ja, hvorfor kan ikke disse onde heksene bare gi deg en sjans, du som er så snill og grei liksom? Anonymous poster hash: 25c61...539 5 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Kvinner gifter ikke nedover, og går generelt ikke inn i forhold med en mann som er lavere på den økonomiske eller sosiale rangstigen en det hun selv er. Triste greier, men man høster det man sår, og det nytter ikke å klage om "where have all the good men gone" da standarden på vestlige menn er på et historisk høydepunkt etter de kravene som man så ofte hører fra diverse kanter. Jeg siterer: "lojal, ærlig, medmenneskelig, forståelsesfull og tålmodig". Så hvis det faktisk var medmenneskeligheten, forståelsen, og ærligheten som var basis for attraksjon til menn, hvordan kan det da ha seg at så mange menn går barnløse i dag, mens kvinner ikke gjør det? Den eneste logiske slutningen må være at forståelse og medmenneskelighet egentlig ikke er de kvalitetene som kvinner instinktivt er mest interessert i. Det er synd at menn blir oppfordret til å møte forventninger som ikke finnes. Da ender man opp med såkalte nice guys som gjør alt etter boka og klør seg i hodet når kvinner rømmer fra dem. Endret 21. april 2016 av Torpedo_Peter 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Kanskje det er fordi du er kjedelig? Eller kanskje det er fordi du ikke er attraktiv? Eller kanskje det er fordi, til tross for at artikkelen du linker til eksplisitt går inn for å åpne for flere forklaringsmodeller enn at det er kvinnene som er kresne, så hopper du rett i offerrollen? Du går rett til å ta dette som en bekreftelse på at det er noe ved kvinner, og ikke deg, som gjør at damer ikke vil ha deg. Meh. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-401307 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 attraksjon er ikke styrt av logiske og rasjonelle mekanismer, det er mer komplekst enn som så. Evne til å forsørge, evne til å reprodusere, evne til å beskytte, evne til å passe inn sosialt i hverdagen er ting som styrer en kvinnes attraksjon. En barnløs og sexløs fyr ticker ingen av de boksene uansett om han er snill som også er en verdsatt egenskap av mange kvinner... Anonymous poster hash: ae25c...23e La oss ta meg som en eksempel. Jeg vil ikke ha sex med en dame som har stor risiko å stikke av og høy risiko å skille seg. Jeg vil ikke forsørge kvinnen fordi kvinnen ba om å bli selvstendig, kvinner kan godt finne seg en annen type menn enn meg hvis de vil reprodusere dårlige barn, beskyttelse er en illusjon og det viser at kvinner vil at menn skal ta risiko å bli skadet for livet og evt. selvmord bare for en eneste dame når kvinnen kan like godt ta risiko selv men vil heller dytte over mannen og mannen sitter lam fra hals og ned og alene, kvinnen vil ha mannen som trofe men da er mannen bare en objekt. Sånn vil jeg IKKE ha det!!!! Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Kanskje de ultrakresne damene du snakker om, ønsker sex? Du har ikke prøvd det en gang, hvorfor skulle de prøve på seg en person som ikke vil prøve? OK, sex så hva mer? Gjennombruke meg som varer bare 24 timer? Jeg er altfor god for det. Jeg vil heller gifte meg med den rette kvinnen selv med hun ultrakresne dame hvis jeg vet hun er den rette; eller så lider jeg heller med en dame som faktisk vil ha meg og vi trives i vårt selskap og jeg ser noe i vårt framtid med hun og elsker for det hun er. Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Lol. Ja, hvorfor kan ikke disse onde heksene bare gi deg en sjans, du som er så snill og grei liksom? Anonymous poster hash: 25c61...539 En sjans er ikke det samme som å satse 100%. En sjanse er lik lotto og som du vet ikke resultat av. Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg... Kanskje det er fordi du er kjedelig? Eller kanskje det er fordi du ikke er attraktiv? Eller kanskje det er fordi, til tross for at artikkelen du linker til eksplisitt går inn for å åpne for flere forklaringsmodeller enn at det er kvinnene som er kresne, så hopper du rett i offerrollen? Du går rett til å ta dette som en bekreftelse på at det er noe ved kvinner, og ikke deg, som gjør at damer ikke vil ha deg. Meh. Kanskje jeg er kjedelig og uattraktiv men da vet den ultrakresne damen hva hun får. Jeg går egentlig for flere forklaringsmodeller. Kanskje fordi jeg tenker meg om flere ganger i livsvalgene jeg tar og at jeg er nøye med hva jeg foretar meg. 25% av menn er barnløse er enormt; bare 25% av kvinnene får det de vil ha tyder at 75% av kvinner er ikke fornøyd da er det de som er KRESNE. Jeg er nok kjedelig varig 100% ung uføretrygdet mann men stabil inntekt og ålreit liv og grei økonomi men masse overskudd og tid til kjæreste som jeg trodde ville sette pris på. Og jeg, Satan, er nok veldig uattraktiv og vemmelig person men hva får kvinnen? Jo, mer lojal enn Jesus Kristus, alltid trofast så lenge kvinnen er det og, finner aldri på tull, tar ingen risiko, holder seg borte fra store synder men kun en simpel synder, nøye med livsvalg, nøye med økonomi, tenker fornuftig, lyver ikke fordi jeg kan ikke det, streng, planlegger alltid, evigvarende uforanderlig som gjør at kvinnen kan stole 100% i meg så lenge hun er som meg i de fleste områder, ærlig at jeg er en viss person. Jeg spøker ikke. Synd at kvinner der ute vet ikke hvordan jeg er for de tror virkelig jeg er som: https://s14-eu5.ixquick.com/cgi-bin/serveimage?url=http%3A%2F%2Ftse4.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.M9a02f4567f98d1d2694b187472aac010o1%26pid%3D15.1%26f%3D1&sp=d2d5cfb74dd9c5b0e7becd5d7ad040cd og https://s14-eu5.ixquick.com/cgi-bin/serveimage?url=http%3A%2F%2Ftse3.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.M00d982d214b2d08ce21e2b82c56edd0bo2%26pid%3D15.1%26f%3D1&sp=2b6817f0340c495190b3a3834f3ae6f3 Men jeg er ikke sånn. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Måten du beskriver deg selv på høres ganske...forstyrret ut. Det kan jo ha noe med det å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Nå er det jo også slik at stadig færre får barn. Og at det er andre ting man ser etter. Det forandrer seg gjerne med alder. I sexologi er det noe som heter 80-20 hypotesen, hvor 80% av kvinnene forsøker å kapre de 20% beste mannlige individene. Mens mennene er mindre kresne og de aller fleste menn ligger med den store majoriteten av kvinner. Personlig tror jeg det er enda mer dramatisk enn som så. Ikke minst på grunn av teknologien - tinder, dating sider osv. samt at feminismen har tatt av og kvinner tror de er menn - så virker det som om rundt 80-90% av damene går for <10% av mennene. Den vestlige kulturen er på vei ned i dass fordi fødselsratene er katastrofalt lave. Alikevel er ikke et ønske om å bidra nok til å få meg til å ønske meg barn. Vi får satse på kloning, in vitro genetisk design, og eventuelt bionikk og kunstige kropper som gjør at vi lever i århundrer eller lengre. Uenig, da det er fler enn 20% av gutter og menn som har vært i forhold. Når jeg kjapt tenker gjennom de rundt 100 guttene jeg kjenner har kanskje 95 av dem vært i forhold. Er også uenig i at "kvinner tror de er menn", hva er egentlig definisjonen på en kvinne, en som skal legge seg ned og dø hvis hun ikke har lyst til å være en fødemaskin? Hadde du selv hatt veldig lyst til å bli en kvinne om dette var alt du måtte bruke det ene livet ditt på? Mener du at Marie Curie, Florence Nightingale og Amelia Earhart ikke "var kvinner"? Er isåfall ordet "mann" bare et synonym for en som har et selvstendig og innholdsrikt liv og gjør det han ønsker? Når det gjelder fødselsrate, så er mennesket det mest tallrike av alle pattedyr på jorden. Det er kanskje folk fra f.eks. midtøsten som heller burde slow down... Endret 24. april 2016 av Kablam Lenke til kommentar
Gjest medlem-401307 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Måten du beskriver deg selv på høres ganske...forstyrret ut. Det kan jo ha noe med det å gjøre. Eller fordi jeg vil være i den sikre siden! Jeg tar ingen sjanser som f.eks redde livet til en dame når hun vet at hun bør ikke gå i en fest og jeg har ingen førerkort heller og kan ikke ta bussen om natten når damen er ulydig og tar dristige sjanser. Det er en grunn til at jeg ikke innleder forhold med en dame fordi jeg vet at mange damer bruker sex som maktmiddel og det er lik fysisk voldtar som menn bruker for å oppnå makt, det er bare en synlig form. Jeg er sikker at det er flere ganger høyere antall damer som bruker subtil psykisk vold mot menn enn fysisk seksuell vold fra menn. Så jeg er uansett ytterst forsiktig. Og jeg har en diagnose og mye rart i min journal. Til dere menn og damer, tenk dere om hvordan dere behandler dere selv og andre. La oss bruke meg som en eksempel: Jeg mener at hvis jeg har personlige problemer; så, skal jeg IKKE innlede en forhold med en dame! Det er derfor jeg ikke aktivt leter etter en dame og avviser mange damer fordi jeg vet hvordan de tenker og jeg merker hvordan de kommuniserer som får meg til å ikke vise interesse og de får helt feil signaler sånn at de avviser meg først. Her er hovedreglene: Hvis en person vil ha en skikkelig partner, så begynn med dere selv! Jeg har begynt med meg selv, jeg driver ikke hor og vil ikke ha sex før ekteskap og skjuler INGENTING for date-kvinne og sier nei til sex etter f.eks 2. date. Da vet jeg hvor jeg har damen. Hvis damer respekterer ikke mine grenser klinkende skarpt klart, så har de ingen selvrespekt. De kan godt finne en annen mann som er så dum å bli utnyttet og gjennombrukt og bli lekt med følelser. Helt til slutt får damer en lærdom når de skikkelige menn vil ikke ha dem. Det er ikke uten grunn at Satan er så stolt. Jeg er for god til å være en drittsekk så de virkelig sier at jeg er verdens verste drittsekk ved å være så nøye med å følge Bibelens leveregler for jeg har gode grunner til å spare meg selv for jeg vil ikke bli såret utallige ganger i all evighet. Det er helt greit at jeg aldri får meg dame; og det eksisterer ingen kvinnelig Satan for meg. De damer kan godt hevne seg på meg ved å få andre menn og drive hor men det er han som skrev leveregler for alles beste. Derfor jeg har lav empati. Hilsen Begraphics. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Til info så finnes det nok av skikkelige menn og kvinner som ikke venter med sex til ekteskapet. Det er en ordentlig dårlig målestokk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå