Ianblic Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Sist jeg var i asia la jeg merke til at alle toalettene hadde en spyleslange ved siden av seg, slik at man kan spyle seg ren etter å ha vært på toalettet. Jeg tenker på å installere noe lignende her i Norge. Er det noen som har gjort noe lignende, eller kan tenke seg hvor mye en rørlegger hadde tatt seg betalt for å installere en slik spyleslange? Lenke til kommentar
HåvardGj Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Sist jeg var i asia la jeg merke til at alle toalettene hadde en spyleslange ved siden av seg, slik at man kan spyle seg ren etter å ha vært på toalettet. Jeg tenker på å installere noe lignende her i Norge. Er det noen som har gjort noe lignende, eller kan tenke seg hvor mye en rørlegger hadde tatt seg betalt for å installere en slik spyleslange? Geberit har en serie som heter AquaClean den har dette innebygd link Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg har sett små hånddusjer med slange til dette formålet for en snau tusenlapp på nettsidene til en eller annen rørleggeerkjede. Hva monteringen koster kommer veldig an på badet ditt. Har du åpent liggende rør det lett kan kobles på med T-stykker kan det koste en times arbeide eller to inkludert reise/oppmøte, men om rørleggeren må gå inn i veggen og bryte membranen og legge den og flislegge på nytt, blir det dyyyyrt. Lenke til kommentar
Ianblic Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Takk for svar Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Ellers er det mer praktisk å montere en bide. Men, da koster det en del kroner. Lenke til kommentar
Atom_Mirny Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Min erfaring med asiatiske toaletter som har slike hånddusjer ved siden av (må ikke forveksles med japanske toaletter) er at det blir svært mye vann overalt på gulvet etter at føtter og evt. underliv er vasket rent. I Norge vet en som regel hva en kan forvente når en åpner båsen på et offentlig toalett og det ligger "vann" overalt rundt toalettet , i midtøsten er det mer usikkert. Endret 26. april 2016 av Atom_Mirny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå