Fotoskrulla Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 På bondelandet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Flott fra deg igjen , fine farger og ville fjell . Liker dette 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Flott fra deg igjen , fine farger og ville fjell . Liker dette Hyggelig det da Lasse! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Fint bilde men snøn er lit utbrennt M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Vakkert! Er det du som har vært på siloen med lebestiften? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Fint bilde men snøn er lit utbrennt M v h Leif Er snøen utbrent? Jeg ser ikke det,det er hvit fin nysnø dette her. Takk så mye for tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Vakkert! Er det du som har vært på siloen med lebestiften? Hehe, nei, tipper de har brukt kosten de hadde brukt når de malte låven rød. Det er et hjerte det står "Hjørund og Kari" i.Litt bonderomantikk! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Fint bilde men snøn er lit utbrennt M v h Leif Er snøen utbrent? Jeg ser ikke det,det er hvit fin nysnø dette her. Takk så mye for tilbakemelding Det synes lady, er ju bildekritikken så man lerer av kritikk M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Fint bilde men snøn er lit utbrennt M v h Leif Er snøen utbrent? Jeg ser ikke det,det er hvit fin nysnø dette her. Takk så mye for tilbakemelding Det synes lady, er ju bildekritikken så man lerer av kritikk M v h Leif Ja, det er jo for å lære at jeg er her , og jeg har lært mye synes jeg. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Fint bilde men snøn er lit utbrennt M v h Leif Er snøen utbrent? Jeg ser ikke det,det er hvit fin nysnø dette her. Takk så mye for tilbakemelding Det synes lady, er ju bildekritikken så man lerer av kritikk M v h Leif Ja, det er jo for å lære at jeg er her , og jeg har lært mye synes jeg. Flott Æ startet då det vhær Digit, 27 mars 2005, og har lert masse sedan dess Keep working lady M v h Leif Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Gøy på landet...for sånt no hakke vi i by´n. men på den annen side, har vi mye folk:-) Flott landskaps/miljø bilde, med stooor dybde og klare farger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Flott landskapsbilde i en slags nasjonalromantisk stil . Fint komponert og med fine farger og et fint lys Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Gøy på landet...for sånt no hakke vi i by´n. men på den annen side, har vi mye folk:-) Flott landskaps/miljø bilde, med stooor dybde og klare farger. Takk så mye! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Flott landskapsbilde i en slags nasjonalromantisk stil . Fint komponert og med fine farger og et fint lys Mvh Alec Tusen takk Alec! Håper du får ei fin uke! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg ser herr Olsson er litt kritisk til snøen. Legg til litt støy på de mest utsatte områdene så fikser du det. Men antagelig bare litt kraftig høylys så kanskje det holder med litt mer kontrast og forsiktig lysdemping - men ikke for mye så det blir grått. Ellers fint utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Jeg ser herr Olsson er litt kritisk til snøen. Legg til litt støy på de mest utsatte områdene så fikser du det. Men antagelig bare litt kraftig høylys så kanskje det holder med litt mer kontrast og forsiktig lysdemping - men ikke for mye så det blir grått. Ellers fint utsnitt og komp. Roar Takk skal du ha, jeg skal gjøre et forsøk Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg ser herr Olsson er litt kritisk til snøen. Legg til litt støy på de mest utsatte områdene så fikser du det. Men antagelig bare litt kraftig høylys så kanskje det holder med litt mer kontrast og forsiktig lysdemping - men ikke for mye så det blir grått. Ellers fint utsnitt og komp. Roar Et godt forslag, til at gjøre bilde bedre [ Roar ] M v h Olsson Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg