Momus Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Ja, alle feil har blitt rettet på garanti. (Garantien går ut i år) Har aldri fått leiebil. Sist den var inne i februar var jeg uten bil i 10 dager. Prisavslag er interessant. Men egentlig ønsker jeg å bytte ut bilen (helst med et annet merke). Men får man solgt en bil med en slik historikk? Jeg tenker prisavslaget jeg krever fra forhandler bør bli betydelig i størrelse. Bil ble levert på verksted i dag. Skal bli interessant å høre hvilken feil de finner nå. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Hmm kjipe greier, forhandleren ( eller peugeot selv) burde gi deg en ny bil når det skal være sånn. Hvertfall siden Peugeot har såvidt begynt å få tilbake tillit hos forbrukerne. De burde ha vært raske på banen. Synd egentlig for Peugeot er gode biler å kjøre og har mange fine løsninger , jeg har hatt flere og har en enda . Men de greier tydeligvis ikke å skjerpe kvaliteten sin. Endret 19. april 2016 av boundishh Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 wow på grunnlag av manglende leiebil hadde jeg parkert den for godt hos dem for lengst. makan til oppførsel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå