Selvbyggern Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Hei Jeg trenger en barbone pc som skal brukes til surfing på nettet, word, bilder og litt musikk. Jeg vil ha windows 10 på den, og brukeropplevelsen må være rask, det vil si SSD disk (256gb) og minimum 8gb ram. Budsjettet er på maks 5-6k. Hvis det er mulig så ønsker jeg en mini pc som har dvi/vga utgang slik at jeg kan bruke skjermen jeg har nå. er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Du klarer vel å bygge pc selv? Intel NUC NUC6I5SYH Skylake Core i5-6260U, DDR4 SO-dimm, M.2, 2,5" SATAHDMI, SD Slot, Wifi, BT Ellers får du vurdere noe slik legge til ram\SSD disk, tror du bør klare det hvis du til daglig bygger pc. VGA\DVI: Mini DisplayPort til DVI Adapter Det finnes en del adaptere. Gå for komplett sine. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Takk for forslag LMH1. Jeg gikk for et annet oppsett, med ZBOX-MI551-BE, tror dette vil dekke behovene for de som skal ha den. Er første gang jeg har vært borti barebone pc'r, så måtte gjøre litt research Endret 19. april 2016 av Selvbyggern Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Du klarer vel å bygge pc selv? Intel NUC NUC6I5SYH Skylake Core i5-6260U, DDR4 SO-dimm, M.2, 2,5" SATAHDMI, SD Slot, Wifi, BT Ellers får du vurdere noe slik legge til ram\SSD disk, tror du bør klare det hvis du til daglig bygger pc. VGA\DVI: Mini DisplayPort til DVI Adapter Det finnes en del adaptere. Gå for komplett sine. Sjekk navnet hans.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå