Zelkin Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei, jeg også er på vei til å oppgradere pc'en. (mye har jeg selv) Her er lista mi: --------------- Fra Multicom: --------------- Kingston 1GB HyperX DDR 400MHz 2x512MB GeCube Radeon 9600XT Extreme 128MB --------------- Fra Komplett: --------------- AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Barton EPoX EP-8RDA3+ hovedkort Socket A Thermaltake Volcano 9 CPU-Vifte Noen som har tips, erfaringer, mener noe ikke passer sammen etc? Så vil jeg at du skriver om det! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Jeg har den prosessorvifta du har planlagt, og vet ikke helt om jeg er fornøyd med den. Prøvd litt frem og tilbake med manuell regulerbar innstilling, og over 3000 rpm syns jeg gir litt for mye støy. (Jeg glemte å sette på manuell regulering, og ble SJOKKA av støynivået, men det er selvsagt fordi den står på fullt). Med xp2800 kommer jeg da opp mot 50grader på full load. Skfitet nylig til Titan silver grease kjølepasta, og tror jeg kommer litt lavere nå. Er jo inget stort varmeproblem det, men alltids tilfredstillende å ha lavere temperaturer. Dersom du har penga er nok Swiftech sine nyeste kjøleribber på Microplex pluss en papst-vifte bedre, men da også dyrere seff. Vet ikke hvordan det hovedkortet, er, sikkert bra, og ellers ser det ganske bra ut! *Denne posten skulle nok egentlig vært på "Hjelp, jeg skal ha ny pc!"-delen* Endret 21. november 2003 av Playmofetish Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Ja, leste helt feil jeg =) Tilbake meldinger på hardware.no ja! trudde det stod på hardware, dvs jeg tenkte utstyr valg! Kanskje en moderator kan flytte posten? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hadde et h e l v e t e med det hovedkortet der (se evt. mine tidligere tråder). Mulig det har kommet ny ver. nå men..... 9/10 hadde fabrikkfeil. Komplett visste om dette, og jeg fikk levert tilbake kortet. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Må si meg enig med Playmofetish, vifta støyer for mye og kjøler ikke så veldig bra på lavt turtall... Det får ble en vurderingssak for deg, om du ikke er så nøye på støy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå