Ulv Sandberg Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Morgendis i Åsgårdstrand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Ikke akkurat Munch dette, men interessant likevel. Jeg klinte til med svart bakgrunn og fullstørrelse på fullskjerm. Da kom bildet til sin rett. Lyktestolpen stæler jo omtrent det som er av oppmerksomhet og fikk meg til å tenke på ei vise av Stig Nilsson om en løktestolpe borti Kristiansund tror jeg det var. Mange år siden nå. Dette er jo ikke surrealistisk, men det til tross så kom jeg til å tenke litt Salvador Dali også. Tror det kan ha noe med at alt det andre blir så forsvinnende smått mot lyktestolpen.. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Fint utsnitt. Likte måken og de to hvite husene, tåken og lyktestolpene. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Takker for kommentarer Roar og Helene! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg