Opus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Massive Attack sin KarmaComa og Unfinished Sympathy Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jepp basement jaxx er meget bra, har 2 plater av dem.. Hvis det ikke inkluderer deres siste plate, LØP OG KJØP! ha heter den, når kom den ut.. er skjeldent jeg er i plate butikker Albumet heter Kish Kash og kom ut for ikke så alt for lenge siden (husker ikke den nøyaktige dato).. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg synes Kraftwerk er meget bra elektronica - og albumet "Autobahn" fra 1974 er defintivt beste. Ellers synes jeg norske Röyksopp har gjort gode produksjoner de siste årene. Veldig bra, faktisk! Noen som har hørt Xploing Plastix? Hehe - det var underlige greier. Når det kommer til trance - nei, det har jeg ikke mye til overs for. Jeg syntes engang at Ayla var bra husker jeg - men det forble det. Alt er likt, og forutsigbart - jeg synes det er for ensformig. Enig med Olsen i at det finnes langt bedre musikk som ikke får så mye oppmerksomhet. Men Kraftwerk, det er bra! Endret 3. desember 2003 av FreeBSD Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Syns ikke det er noe særlig å høre på. Mange sier det ikke er musikk engang, men det er vel kanskje å gå litt langt. Blir for mye dunk dunk for min smak. Liker bedre gode gitarriff, og rytme som kaster deg tilbake til steinalderen. Let there be rock! AMEN! eller metal for den saks skyld Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 glemte du en d i xplo(d)ing plastix? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 xploding plastix er bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå