john_petter Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 I Lofoten 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Ser ikke helt tørre ut enda så lukta sitter kanskje i? Greit utsnitt med fokus på fisken. Tror jeg ville fjerna den hvite randa nederst i høyrekanten. Hvorvidt den hvite på tvers på toppen av den forsvinner blir kanskje hipp som happ, men kanskje like greit at den forsvinner den også. Men bruk for all del klonern da bildet ikke tåler mer beskjæring i den kanten. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Ikke helt sikker, men ser ut som "rekling", som er tørrfisk av steinbit. Forøvrig den aller beste:-) Fint miljøbilde som jeg vil la være som det er. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg tror kanskje jeg hadde beskjært i toppen hvis det var mitt bilde. Beskjært rett under tråen. Det går jo an å prøve og se hva du synes. Fin miljøskildring. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Tja..en liten beskjæring hadde kanskje gjort seg. Men nå ble jeg plutselig uten data , så den får henge som den er til den er tørr ;-) Er forresten ikke rekling, men ekte lofotskrei :-) Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg