Desolate Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Hver gang jeg trykker på et program, (f.eks IRC) så kommer jeg meg ikke inn. Hva skyldes dette? Istedet, kommer det en sort DOS boks, som forsvinner på et halvt sekund. Jeg har Windows XP Professional, og det er nemlig sånn at noen ganger dukker det en melding opp som står at jeg må putte inn xp cden fordi den har ikke alle filene, så den må lese fra cden. Men jeg er overbevist at det ikke skyldes cden. Fordi jeg kunne bare trykke på avbryt på meldingen uten at jeg hadde noen problemer med å komme meg inn på et program før. La oss si jeg skal inn på IRC, men da står det rett og slett bare: C:\Doucuments And Settings\andrea/Desktop/IRC.lnk Men det som er rart er at jeg kan komme meg inn på MSN messenger uten noen problemer. Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre med dette? Endret 21. november 2003 av Desolate Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 *flyttes til rett kategori* Lenke til kommentar
Desolate Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Dere trenger ikke svare, jeg fant nettopp ut at dette problemet skyldes et virus. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dere trenger ikke svare, jeg fant nettopp ut at dette problemet skyldes et virus. Hehe.. Bombe, duh! *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå