Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spise mat man er allergisk mot, hvordan føles det?

CurSe

Anbefalte innlegg

Spiste hjemmelaget pizza i går og resten av dagen gikk jeg med et "trykk" i halsen. Litt vanskelig å beskrive hvordan det føltes, men litt som om at noen blåste opp en ballong i halsen fra adamseplet og opp til drøvelen. Det føltes som et slags konstant trykk, men det gjorde ikke at det var vanskelig å puste eller lignende.

Til kvelds så spiste jeg pizzarester, og det førte til at jeg i natt våknet av at trykket i halsen var meget ubehagelig. Føltes som at jeg ville spy, samtidig som at trykket var stort, men det skjedde ikke noe. Lå våken i litt over en times tid før jeg sovnet igjen, og da jeg våknet var det meste av ubehaget borte.

Jeg har opplevd dette før med at jeg får et slags "trykk" i halsen etter å ha spist mat, men aldri så ubehagelig som det var i natt. Vet ikke helt hva dette kommer av, men det der jo ut til at det har noe å gjøre med maten jeg spiser. Betyr det at jeg er allergisk mot et eller annet? Har ingen allergier som jeg vet om, så vet ikke hvordan det føles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...