Wrykk Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Heii! Neste helg blir jeg alene hjemme alene og tenkte å ha en liten fest med noen gode venner.. ca 3-4stk. Såå jeg lurte på om noen kunne komme med noen gode forslag på hva slags drikke (alkohol) og mat og sånn jeg skulle ha.. Helst noe lett å lage og billig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Snakker vi med "gutta" her eller? Isåfall kan du jo bare smelle noen grandiser i ovnen, samt skaffe noe potetgull eller lignende. Drikke så funker vel øl, kanskje noe for et par shots? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Vodka og Whiskey og masse blandevann som f.eks. schweppes Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Prøv å lag en god punsj. Om det bare er du og gutta, funker det jo også fett med pils eller noe billig vodka Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Til gutta: Øl,vodka,Blandevann Mat: Pizza,Burger,Pølser. Til jentene: Øl,Vodka blandevann,Rom(lys) Mat: Pizza,Lasagne Til Vennegjengen: Øl,vodka,Blandevann,Rom,vin Mat,Pizza,Burger,Lasagne, Hold det enkelt, fokuser på god musikk,stemning og nok og drikke, og noe godt og drikke. Da går alt av mat ned på høykant hos de fleste uansett. Men kanskje greit og ha en flaske med rødvin/hvitvin stående så har du også det og by på. Blandevann til vodka som er min favoritt er redbull,sprite,tranebær juice,appelsinjuice. Du kan evt lage YelloShots. Gele med smak + vodka eller Rom. alltid en slager, bare ikke glem at de er laget med sprit. For det har jeg gjort. Endret 19. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Wrykk Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Takk for svar! BTW er jente xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå