h-a Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Kveldslys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 For meg ble ikke V1 så veldig interessant. Men V2 ble det. Nå vet jeg jo ikke om du blir enig, men jeg forsøkte en beskjæring som kutta akkurat inne i veggen til venstre da den glipa ut der gir lite og ingenting. Uten glipa kommer ledningene som skaper linjer i bildet mye mer til sin rett hvilket ledningene ute mot venstre trekker litt av oppmerksomheten bort fra. Tenker også en kloning eller bortskjæring av en svart spydspiss som stikke opp omtrent midtskips fra nedre ramme. Bare noen tanker og forsøk jeg gjorde så kan du jo se på det. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 For meg ble ikke V1 så veldig interessant. Men V2 ble det. Nå vet jeg jo ikke om du blir enig, men jeg forsøkte en beskjæring som kutta akkurat inne i veggen til venstre da den glipa ut der gir lite og ingenting. Uten glipa kommer ledningene som skaper linjer i bildet mye mer til sin rett hvilket ledningene ute mot venstre trekker litt av oppmerksomheten bort fra. Tenker også en kloning eller bortskjæring av en svart spydspiss som stikke opp omtrent midtskips fra nedre ramme. Bare noen tanker og forsøk jeg gjorde så kan du jo se på det. Roar Takk igjen for forslag. Versjon 2 er litt rotete med alle disse ledningene, og det går nok an å rydde opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg