geir__hk Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Heisann forum. For ca et år sidne ble jeg den lykkelige eier av en Electrolux EKM4000, kjøkkenmaskin. Maskinen fungerer ok, det er ikke det - men jeg synes lyden av maskinen ikke høres helt bra ut. Vet ikke om dette skyldes en defekt (f.ex feil på motor) eller om det kan være motorstyringen som er justert slik. Uansett - har gjort et opptak av maskinen: Setter pris på om noen som har samme maskin kan si noe om dette likner på lyden fra andre tilsvarende maskiner. Kan forøvrig nevnes at maskinen går på tomgang under hele opptaket - tendensen øker nemlig ved belastning på maskinen (elting av deig). Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Hørtes ikke så bra ut, men jeg vet ikke hvor høyt det høres ut i virkeligheten. Man må anta at den ikke har en børsteløs motor, og at det er årsaken til lyden, men det hørtes ikke helt bra ut likevel. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Var innom facebook siden til Electrolux og lenket til samme opptak, er spent å høre hva de vil si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå