Spillredaksjonen Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Star Wars: Dark Forces åpnet en ny dimensjon for skytespillene.TILBAKEBLIKK: Kraften er fremdeles sterk i gammel spillkode Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Ett av spillerne jeg husker best og har mimret om mest! Fantastisk brettdesign og lyd. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Glimrende mimring om et fantastisk stykke spillhistorie! Det var første gangen jeg spilte et skytespill hvor fienden fremsto som "intelligente" og pratet! (selv inn i døden..) Stor stemning var det også, og, helt riktig, Star wars-følelsen! 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Herre ja, dette la vi ett usunt antall timer i som unger. Herlighet for en stemning i dette spillet På tide med ett nytt lignende spill satt til Star Wars universet NÅ! 2 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Dette spillet står på hedersplassen i skapet med gamle klassikere. Hadde mer enn gjerne sett at vi fkk ett nytt nå. Kanskje med vr-støtte? Sikle 3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Den spinkle MIDI-musikken? Ikke hvis man guffet på med Gravis Ultrasound. 5 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Dette har jeg savnet. Hvor kan jeg kjøpe dette idag? Lenke til kommentar
Petter Lønningen Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Dette har jeg savnet. Hvor kan jeg kjøpe dette idag? Er på Steam til rundt en 40-lapp. Bare husk at du kan få pengene tilbake om gjensynet ikke blir så rosenrødt som du hadde håpet. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Den spinkle MIDI-musikken? Ikke hvis man guffet på med Gravis Ultrasound. AWE32 fra Creative fungerte også utmerket Faktisk bare et drøyt år siden jeg spilte igjennom Dark Forces igjen. Masse gode minner og etter min mening beste spillserie fra Star Wars universet som fortjener en skikkelig oppfølger. Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Spillet ligger også på gog.com Mange gode minner fra dette spillet. Husker jeg leste manualen på senga den dagen jeg kjøpte det Det er en skam at lucasarts ble lagt ned. Jeg trodde doom var kult, men dette spillet "blew my mind" mye mer enn id greide med titlene sine. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Håpte på eit tilbakeblikk til jedi-knight serien. Der starta eg min digitale star wars-reise. Mange timer som kyle katarn på den trofaste packard bell frå det glade år 1996 =) Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 "Husker du spillet som løftet skytespill-sjangeren til et nytt nivå?" Ja, det heter Quake! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Hyggelig med et bra skrevet tilbakeblikk. Spillet selges også på GOG, sammen med de andre spillene i serien. GOG har også fikset en del tekniske utfordringer for å få dem til å kjøre knirkefritt på moderne systemer. Dark Forces 2-versjonen som selges på Steam virker vel rett og slett ikke. Det blir som regel oversett hver eneste gang noen lager en liste over tidenes mest innflytelsesrike skytespill Hæ? Du burde slutte å lese de useriøse og kunnskapsløse sidene som ikke har dette med. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Jedi Outcast er så mye bedre, hvis man skal være retro med litt fornuft. Hvis jeg må velge et "3d-spill" før 3d-kort kom, hadde jeg nok valgt Outlaws. Det er herlig. Til og med Duke Nukem 3d og Rise of the triad er bedre... Lenke til kommentar
John Klok Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 GOOD times . Hadde dette på ca 80 disketter.. Hehe. Ble mange timer i dette spillet. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 var det ikke i ett av spillene med Kyle at man ved å velge gitte krefter under veis endte opp med to forskjellige sluttsekvenser. En der man er den gode jeddi som bringer frihet og glede, og en der man sitter på tronen som den nye onde herskeren... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Tja, Jedi Academy får du velge hvilke krefter du vil ha og har en Light side ending og en Dark Side ending, men da spiller du en karakter som du har skapt som er Kyle Katarnn sin student (og er min personlige favoritt i serien). Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 var det ikke i ett av spillene med Kyle at man ved å velge gitte krefter under veis endte opp med to forskjellige sluttsekvenser. En der man er den gode jeddi som bringer frihet og glede, og en der man sitter på tronen som den nye onde herskeren... Stemmer - Dark Forces 2 Jedi Knight Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Og for ett spill det var! Fungerer disse i Windows i dag ? Mener jeg har alle de i en star wars pakke jeg kjøpte på steam for lenge siden. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 var det ikke i ett av spillene med Kyle at man ved å velge gitte krefter under veis endte opp med to forskjellige sluttsekvenser. En der man er den gode jeddi som bringer frihet og glede, og en der man sitter på tronen som den nye onde herskeren... Stemmer - Dark Forces 2 Jedi Knight Meget bra spill. Det er jo spillbart enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå