Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta tilbake angrende kjæreste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksen min var utro på julebord og unnskyldte at de måtte ha kontakt pga jobben. Det er ett fett for meg, et såpass stort feilsteg (det samme gjelder megselv) betyr at man må ta ansvar i ettertid. Når jeg dro fra han sa han at han ville slutte i jobben, hadde søkt nye stillinger. Men det spilte ingen rolle.. Han burde gjort det helt naturlig fra dag 1.

Anonymous poster hash: 4b64a...ec8
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for svar.

Jeg synes det er ubehagelig å vurdere å ta han tilbake, også er det ubehagelig å ikke vurdere det. Det gjør så vondt, er så såret og tenker på en måte ikke klart. Til nå gir jeg det bare tid, kan liksom ikke ta noen viktige valg når jeg er så langt nede som jeg er nå. Gråter hver gang han prøver å få meg til å innse at vi er skapt for hverandre osv. Er utrolig vanskelig.

Har så mange forvirrende tanker også. Sånn som denne tråden handler om. Jeg ser jo at det ikke er det enkleste (å fjerne all kontakt) på dette tidspunktet. Men likevel legger jeg så mye verdi i nettopp det. Skulle ønske jeg ikke gjorde det, men jeg gjør det pga det det får meg til å føle. 

Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre. Er i sjokk. Prøver å la den tiden gå forbi før jeg kan vurdere noe som helst. Men det kommer muligens til å bli brudd, spesielt pga denne tingen med å fortsatt ha kontakt osv. 

Ts

Anonymous poster hash: d0b92...0bf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Så lenge dere ikke har barn sammen, kast vedkommende så langt ut av livet ditt som det er mulig. Slett på alle sosiale medier, telefonlister, e-postlister osv. >Ser du vedkommende på butikken, ignorer vedkommende.

Lenke til kommentar

Utroskap er en prosess slik som jeg ser det. Det starter ofte med kanskje litt uskyldig flørt for å få selvbekreftelse eller bare litt underholdning. Hvis man får respons fra den andre parten så går det raskt over i mer seriøs grad hvor praten inneholder sex og andre ting, det er når det går så langt at de som ikke er utro tenker at "dette var spennende og gøy men jeg har fått selvbekreftelsen og jeg trekker meg unna og avslutter" det går et veiskille der hvor man rett og slett tar et valg. Når det valget er tatt så har forholdet enten seiret eller tapt spør du meg. Hvis man bestemmer seg for å være fysisk utro, dvs gå til å ta på, kysse eller i værste fall ha sex så har man gitt slipp på forholdet spør du meg. Alle kan havne i en situasjon hvor praten plutselig går for langt noen ganger i livet, det skjer og spesielt med alkohol innblandet, men da ringer bjellene hos de fleste og man trekker seg unna, går og legger seg i senga med dama si, holder rundt henne og kjenner hvor glad du er for at du har funnet noen du vil virkelig være med. Går det til å bli fysisk så er det ikke noe å samle på spør du meg. 

Anonymous poster hash: 8b7e9...25b
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...