Läkerol Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Hei! Så klarte jeg å starte på nøtteknekk spillet på daron.no. Oppgave z sier følgende: Nå har vi rundet det engelske alfabetet. Dette må markeres med en klassiker av et engelsk kodesystem. Jeg tviler på om Sepp Blatter ville fikset denne. Du vil antagelig trenge bistand for å løse den. Ja, jeg vet jeg har strammet læret nå. Klarer du denne, må jeg sannelig begynne å revurdere. Værsågod: 1 2 1 1 5 1 1 2 1 3 6 2 6 1 5 6 5 5 Hint 1: Namedroppingen av Sepp Blatter er selvsagt ikke tilfeldig. Jeg prøver jo bare å hjelpe deg på veien. Fair Play. Hint 2: Charles Wheatstone laget klassikeren av et kodesystem. Du trenger et kodeord, og du har allerede fått det. Kodeord: BISTAND Hint 3: 5 ganger 6. Svaret er et sted på 9 bokstaver. Jeg har kommet frem til at man skal bruke Fairplay chiper for å løse oppgaven. Her stopper det, og jeg er ute på dypt vann. Noen som har noen tips å komme med, som tilfeldigvis kanskje kjenner til eller lett forstår logikken bak krypteringsverktøyene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå