Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å komme lenger enn 2-3 dates? Å få dem til å føle "gnist"?


Anbefalte innlegg

Velstående familier slik jeg tenkte på er vanskelig å definere. Svært mange typ øvre middelklasse og overklasse, i den grad det eksisterer i Norge, på studiet jeg går på. Dyre klær, vant med å reise rundt i verden, pene foreldre og pene selv, osv osv hele den remsa. Selv er jeg fra litt "dårligere" kår, bare bilferier, liten familie, mye arvede klær osv, men stabile og støttende foreldre som jeg ikke ville vært foruten.

 

I hvilken grad det kan kalles å vise begjær, vet jeg ikke, men jeg har ingen frykt for å kysse jenta på slutten av date, holde rundt henne eller holde hendene hennes. Å drive og ta på henne i løpet av første date derimot, har jeg vanskeligere for, med mindre det er en lang første date (Typ 1.5 timer eller mer). Burde bli flinkere på "vennlig flørting", som å for eksempel skubbe borti henne for å erte henne når hun sier noe rart. Det foregår foreløpig bare verbalt, noe som ikke helt fremkaller samme reaksjon.

​Det er helt klart et nummerspill hvor man kan øke vinnerraten. Nå har jeg lagt datingen på hyllen det neste året, da jeg skal på utveksling (MIT woop woop :D ),  men har notert meg de svakhetene dere nevner og ting jeg har observert om meg selv i en slags "cheat sheet" på dataen. Akter å returnere til denne når jeg kommer tilbake, for å unngå samme fellene og å iverksette tiltak for å vise den beste versjonen av meg selv. Det kjipeste nå er at jeg egentlig har veldig lyst å møte noen, men gjør jeg det nå så reiser jeg bort uansett. Plutselig er jeg passert midten av tjueåra når jeg kommer tilbake, og har aldri hatt kjæreste. Jaja, det går seg vel til. En del ting jeg sliter med psykisk, men skal kanskje søke hjelp om det vedvarer når jeg er tilbake.

 

Hvis noen har flere innspill å komme med så mottas de med glede. Er ikke like nedfor som jeg var i helgen etter nylig slutt med ei virkelig bra ei (ei av de sjeldne som sa i fra om manglende følelser ansikt til ansikt. Veldig real jente, gjorde at jeg fikk enda bedre inntrykk av henne enn jeg allerede hadde) så håper å være i bedre stand til å filtrere ut gullkorna fra alt dere skriver.



Anonymous poster hash: e6ff1...e66
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...