Shotgun Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Var en tur i byen tidligere i dag. Der så jeg dem hadde Ford Racing2 til 199 kroner. Er dette et gammelt spill heller? Jeg får liksom ikke det til å stemme. Eventuellt er det noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 dukka opp på izonews.com i løpet av måneden, så det er sikkert ikke veldig gammelt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er et nytt spill, og det er relativt gøy og... prøvde pc versjonen. Ikke akkurat verdens beste spill, men sikkert verd 200kr Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Den fulle størrelsen på det er på kun 300 mB da så det er sikkert ikke store spillet.. Og sikkert ikke så forseggjort. Det er EN grunn til at det er så billig. En annen grunn er vel sikkert at det er sponsa av Ford.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Etter at jeg postet her, sjekket jeg på internett... Fant demo av spillet. Synes det var morro å spille. Veldig arkade, men vek verdt en nermere titt. Helt klart verdt 200 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå