john_petter Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Håper ikke de to fjærkledte befinner seg på venterommet for å bli dampa de også? Det funker jo og jeg vet jo ikke hvilke muligheter du hadde da jeg ikke kjenner plassen. men jeg tenker meg f.eks. litt mindre luft til venstre og litt mer til høyre for spenningen skyld. Hvordan det er med lukta fra denne industrien aner jeg ikke, men fikk oppleve lukta fra sildeoljefabrikkene i Haugesund under visefestivalen der både i -71 og -72 og det var såvisst ingen godlukt. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Vokste opp ikke langt i fra et slikt damperi, så jeg kjente lukta med en gang jeg så bildet..... Er vel bare måkene som kan holde ut så nært, men de skyr nå ingenting, disse Vår Herres søppelbøtter:-) Fin skarphet i en stram komp, og fargene sitte fint. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Stilig bilde, og så tror jeg jo måkene riktig så spreke av tranlukta. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Et bilde hvor folk kjenner "godlukta" fra trandamperiet må jeg bare være fornøyd med :-) Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Flott symmetrisk komposisjon. Sjelden bransje her i Hedmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg