Jaghi Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har et ATI Radeon 9800 Pro 256mb som sitter på et Abit NF7-S V2.0... Hvor ytelsen stinker... Får ikke mer en 15000 i score på 3dmark2001se Det eneste jeg finner som ikke stemmer er at på "device manager" står det at kortet er plassert i PCI-BUS 2 i stedet for 1.... Noen som vet hvordan jeg kan fikse på dette? Kortet kjører på Catalyst 3.9 og jeg har alle de nyeste chipsett driverne til HK'et. Har hørt at man kanskje må aktivere AGP i BIOS'en på dette HK'et?! Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 AGP Fast Write mener du? Har uansett ikke noe spesielt å si for ytelsen. Skriv resten av spesifikasjonene da. Det som sannsynligvis er "problemet" ditt er at du ikke har satt alt til "Perormance" i Ati kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ikke det noe problemer med Catalyst 3.9 drivere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå