cbwoll Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg spiller innimellom på mindre private arrangement (bursdager/bryllup og trenger hjelp med å finne en forsterker.Forsterkeren jeg hadde med sist (Harman Kardon HK-970) sviktet midt under arrangementet med feilmelding "Overheated" etter 2-3 timer. Slo seg av med en gang bassen slo inn og kom ikke på igjen før etter en time. Håpløst og pinlig!CD-spillerne jeg bruker: Pioneer CDJ 1000 MK2Mixer: Vestax PCV 275Høytalere: 2 x Cerwin Vega XLS-6Kunne dere hjulpet meg å finne en forsterker som tåler bass og spilling over flere timer? Er det mulig å bare bruke mixeren til dette? Er ganske grønn på området. Setter utrolig pris på all hjelp! Lenke til kommentar
cbwoll Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Noen som vet om dette en rimelig pakkepris med høytalere? (4800,-)FINN – Kjempe bra 12 kanalers PA- anlegg."Komplett med mixer, 2 høyttallere og 2 stativ.Miksepult : Micke DFX - 12 kanals.Høytallere : Morgan ABS - 08AGS Stativer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå