Imlekk Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg ville nok for lengst ha gjort mitt posisjon tydelig (med lengre ranter over middagsbordet), at homofili er et resultat av naturlige faktorer, og sånn sett ikke forskjellig fra heterofili. Åja, og jeg hadde nok også påpekt at de som mener noe annet typisk er ignorante (rasshøl). Så jeg tror ikke min reaksjon hadde vært stort mer enn "Ok, hva med det?" Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Hvis barnet må "komme ut" ovenfor foreldrene, har ikke foreldrene allerede feilet da?Nei. Hvorfor skulle de ha feila? Jeg tviler på at heterofile barn noen gang må komme ut ovenfor foreldrene sine og informere om at de er hetro, hvis ett homofilt barn føler at det er noe som må informeres om må barnet ha fått ideen om at dette er noe som de må informeres om fra ett sted. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Hvis det er et BARN så er det ikke sikkert at det stemmer engang.Kanskje noen andre i klassen har kalt ham "homo" og så tror han det er sant.Da jeg var et barn trodde jeg at jeg var "forelsket" i broren min liksom. Anonymous poster hash: c569b...7d6 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Datteren min på 5 har allerede proklamert at hun er kjæreste med bestevenninnen sin. - Så hyggelig da, sa jeg. Nå tviler jeg på at hun er verken hetero eller homo enda, hun er bare 5, men begge døtrene mine vet at legning ikke spiller noen rolle i vårt hus. Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Jeg har allerede planlagt å vitse det vekk om dagen kommer, sier nok noe som dette: 'Det viste jeg vel. På dagen du ble født så jeg 4 forskjellige regnbuer på under en time. Da skjønte jeg at du var født til å være homo' Endret 25. april 2016 av Hardrocktarzan Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg hadde nok ikke jublet, men følt glede over at han/hun hadde fått ting på plass i livet sitt og funnet seg noen å være glad i. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Hei! Jeg har et spørsmål til dere La oss si at du har barn, en gutt. Han er søt, snill, flink på skole osv osv.. Men en dag kom han bort til deg og sier at han er homo..... Mitt spørsmål er hva ville du gjort? Eller reagert? Javel. Skal vi ha kjøttkaker til middag? elns. Eg hadde uansett vore faren hans, og glad i ham, og ønsket ham alt godt. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 "Ta det med stefaren din..." Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg hadde tatt bedt han svare på dette spørsmålet. https://youtu.be/oMa8jiYoN7Q?t=8m42s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå