bella1212 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Hei! Jeg har et spørsmål til dere La oss si at du har barn, en gutt. Han er søt, snill, flink på skole osv osv.. Men en dag kom han bort til deg og sier at han er homo..... Mitt spørsmål er hva ville du gjort? Eller reagert? Endret 15. april 2016 av bella1212 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg ville sagt til ham: "Ja og så? Det gjør deg ikke spesiell av den grunn. Men det er greit for meg at du er homofil, om noen plager deg med det så si fra." Det er ikke en big deal nå mere om folk er homofile. Med mindre de lever i patetiske religiøse samfunn. Men da bør de uansett komme seg unna slike undermennesker. 4 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hei! Jeg har et spørsmål til dere La oss si at du har barn, en gutt. Han er søt, snill, flink på skole osv osv.. Men en dag kom han bort til deg og sier at han er homo..... Mitt spørsmål er hva ville du gjort? Eller reagert? Jeg ville ha gitt han en god klem. 3 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Selv om det blir stadig mer akseptert å være LBGT, så er det nok fremdeles fryktelig vanskelig å komme ut av skapet. Så jeg ville nok gitt personen ros for å være så modig, også ville jeg påpekt at ingenting kom til å forandre seg pga av dette. Legning spiller ingen rolle. Endret 15. april 2016 av Cutthroat Bill 2 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Ville gitt barnet min uforbeholdne støtte og følt meg stolt siden barnet var så trygg på meg at han kunne dele dette til meg. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Siden det er et barn det er snakk om, så bør du anbefale at han bør vente med å bli seksuelt aktiv til han blir eldre. Han kan ha blitt midlertidig seksualisert av en kilde som er proponent for homofil seksualitet. Å bli seksualisert av den andre siden, heteroseksualitet, kan få barnet til å ombestemme seg. Hvis han fortsatt føler det slik etter 16 år (muligens er 18 en bedre alder å forholde seg til som forelder)....da er det egentlig hans eget valg. Ved det tidspunktet kan du bare enten akseptere og fortsatt ha kontakt / eller avvise ditt barn, noe som medfører, høyst sannsynligvis, kutt av kontakt med ditt barn. Endret 15. april 2016 av Sandy Koufax 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Hei! Jeg har et spørsmål til dere La oss si at du har barn, en gutt. Han er søt, snill, flink på skole osv osv.. Men en dag kom han bort til deg og sier at han er homo..... Mitt spørsmål er hva ville du gjort? Eller reagert? Hvorfor har du et "Men" i den setningen? Gjør man noe annet enn å akseptere sitt egen barns legning, så er man et patetisk, lite menneske. Det er min mening. Endret 15. april 2016 av Skurupu 8 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg ville ikke gjort det til noen big deal. Ville nesten virket litt likegyldig, men tydelig vist ham at det er helt ok. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Fordømt han fra mitt hjem og kuttet all kontakt. 7 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hadde sagt: "Der er døra" Neida, hadde gitt han en klem og støttet han 1 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg er for ung nå, så det er lenge til jeg får barn. Hvis jeg likevel havner i denne situasjonen i år 2036, så stresser jeg ikke. Jeg lurer han med 1-2 heterofile piller daglig (Takket være teknologien), og med en halveringstid på 12 timer så bør det holde hormonene hans i balanse. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg hadde bare vært glad han/hun hadde kommet ut av skapet jeg, for det er da de endelig kan få være den de er. Dessverre så er det (enda) sånn at mange ikke gjør det og heller velger et verre alternativ som er selvmord. Og det er ingenting som skiller dagen før eller etter han/hun kom ut av skapet, det er fortsatt akkurat samme person, og dette er noe vi alle bør være enige i og akseptere. Den i familien som ikke aksepterer dette er den personen som man bør reagere på, ikke den som var modig nok til å stå frem.Og dessuten, det er 2016 nå. Kom igjen a, det er da "samma faen" om man er homo eller hetro (eller annet for den saksskyld) vel? 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg er helt oppriktig usikker på om et par av de innleggene over er trolling. Man straffer ikke barnet sitt for forhold man ikke har kontroll over - det gjør man bare ikke. Homofili er ikke en sykdom. Dette er fortsatt en big deal å "poppe nyheten" for de fleste som er tiltrukket av det samme kjønnet som en selv, og det er ikke bare-bare å slenge en slik nyhet i fanget til foreldrene. Støtt barnet, vær der for det og vis at det viktigste er å være den beste versjonen man kan være av seg selv, og at det ikke har noen ting med legning å gjøre. 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Mitt spørsmål er hva ville du gjort? Eller reagert? Jeg ville ikke gjort noe som helst. Jeg hadde selvsagt foretrukket at han var heterofil. Man går jo rundt og venter på en fantastisk svigerdatter. Men jeg ville ikke gjort noe. Til syvende og sist så angår det ikke meg. Og så er det jo ikke som om han bestemmer dette selv. Han ER homo. That's it. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 "Ok, husk kondom." Sånn ca. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Fordømt han fra mitt hjem og kuttet all kontakt. Jeg foreslår at du steriliserer deg, til alles beste. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Du skjønner ikke at det innlegget med 99% sannsynlighet er ironisk? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hvis barnet må "komme ut" ovenfor foreldrene, har ikke foreldrene allerede feilet da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hvis barnet må "komme ut" ovenfor foreldrene, har ikke foreldrene allerede feilet da?Nei. Hvorfor skulle de ha feila? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Du skjønner ikke at det innlegget med 99% sannsynlighet er ironisk? Nei, det er ingenting der som tilsier ironi. Da må det enten leges til tagger eller emoticons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå