genser Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 hmm... var i tvil om jeg skulle slenge denne posten under operatører og tjenester, men i og med at jeg ikke vet om det er relatert til telefonen eller om det er hos netcom feilen ligger skriver jeg her for noen dager siden sluttet mobilen min å klare å sende mms... den bare forsøker endel timer, før jeg får beskjed om at den ikke ble sendt.. alle innstillinger er satt opp riktig skulle jeg tro, med automatisk oppsett fra netcom.no. Jeg har 3.01 kr på kontantkortet mitt, grensen er vel 2,50, right? noen som vet hva jeg kan gjøre? jeg klarer fint å motta mms... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Grensen er på 2,50 ja. Det er hva jeg fikk beskjed om hvertfall. Har du prøvd å høre med netcom da? Er vel sikkert bare noe gærnt med nettet til netcom. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Om det var Netcom, så hadde jeg samme problemet et par dager. Ringte kundeservice i dag hvor de sa det hadde vært noe krøll, de resatte ett eller annet på abonnementet, og deretter var det bare å skru telefonen av og på før det virket igjen. Endret 21. november 2003 av qwert Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Var for to-tre uker siden på telekonferanse med Telenor i Trondheim, de kunne fortelle at nettet både hos netcom og telenor er ustabilt for tiden. Det eneste positive er at ingen tør å ta betalt før alt funker. Tipset de hadde: Slett alle data -og wapkontoer og legg inn på nytt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Eller slå av telefonen og på igjen, også kan du sende. Det pleier å funke. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Har hatt litt problemer med det å sende og motta mms meldinger her også (netcom). Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Netcom er jo SVÆRT ustabile på mms, det er et kjent fenomen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå