Ehm97 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hei. Sitter å søker på utdanning i forsvaret (litt sein ...), og skal skrive inn snittkarakteren min fra skolen. Jeg skjønner at jeg ikke kan skrive inn "studiepoeng" fra de realfagene jeg har i år (da jeg ikke har bestått de enda), men kan jeg skrive inn poengene fra de jeg har bestått? Har et snitt på 4 hvis man ikke tar med ekstrapoengene. Hva får jeg hvis jeg tar med poenga fra Fysikk 1, Kjemi 1 og R1? (Har R2, Fysikk2 og biologi 2 i år) Håper dette ble skrevet forståelig. Ble skrevet litt sånn radig Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Realfagspoeng har ikke noe med snittkarakter å gjøre. Snittkarakter er summen av alle karakterer delt på antall karakterer. Det du snakker om er karakterpoeng. http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/ 1 Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 skjønner. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Når det står gjeldende karakter for R2, huker jeg av på karakteren jeg fikk første halvår, eller trykker jeg på ingen karakter? Og når de spør om jeg har bestått alle fagene. Trykker jeg ja selv om jeg ikke er ferdig med skoleløpet mitt? Jeg har jo ikke strøket tidligere. Har også trykket tidligere at min utdanning pågår Endret 15. april 2016 av Ehm97 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Fyll inn karakterene fra første halvår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå