larsen_1 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 For et par år siden fikk jeg byttet ut den opprinnelige hd`n som satt i maskinen til en ssd disk. Snurredisken som satt i fra før var en 1 TB 3,5" disk. Jeg kjøpte en 250gb ssd-disk (2,5") fra komplett som ble byttet ut med den orginale 1TB. Fordi denne ssd-disken var fysisk mindre måtte de ha en slags brakett for å få festet den. Derfor brukte de den gamle 1tb snurredisken som en brakett, noe jeg ikke var klar over ved inngåelse av arbeidet. Ved å sjekke ssd-disker på komplett kan jeg ikke se de selger ssd-disker i 3,5" str. Er det sånn at ssd disker kun fåes i 2,5" ?? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 For vanlige forbrukere, er standardformat på SSD 2.5". 3.5" SSD'er er beregnet enterprise, og er som regel SAS (SCSI). 1 Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 18. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2016 For vanlige forbrukere, er standardformat på SSD 2.5". 3.5" SSD'er er beregnet enterprise, og er som regel SAS (SCSI). Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå