magiga Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Nå kan du leie el-bysykler i Oslo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 skulle ha vært gratis å bruke. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 skulle ha vært gratis å bruke. I hvert fall billigere enn å reise kollektivt.. er kanskje billigere enn et dagskort men hvis man ønsker å sykle mye blir dette i overkant dyrt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 15 sykler fordelt på 568 000 innbyggere i de mest sentrale delene av Oslo, eller ca 1 sykkel per 44 000 innbyggere.. Dette er en dårlig vits og karikatur på symbolpolitikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er dette trygt? Når en rekke trafikale idioter får økt hastighet, vil dette medføre flere ulykker? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Elsykler går ikke særlig fort, 25 km/t er vanlig bortoverhastighet på sykkel selv om man ikke er i noe særlig form. AtW Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 15 sykler fordelt på 568 000 innbyggere i de mest sentrale delene av Oslo, eller ca 1 sykkel per 44 000 innbyggere.. Dette er en dårlig vits og karikatur på symbolpolitikk! Jeg velger å kalle det en start... Faktisk, hadde de hatt dette tilbudet også på Skøyen, skulle jeg gjerne valgt dette som et alternativ til bussen de dagene det er greit vær og jeg kunne tenkt meg en tur til byen. Håper dette blir veldig populært, selv om jeg skulle ønske det ble enda billigere. 1 krone timen f.eks, eller 2 kroner men makspris på 20 kroner døgnet. Og så skulle det vært mulig å leie for en helg om gangen, så man kan velge å ta den med på telttur. :-) Dog, vurdere sterkt å kjøpe ombygningssett basert på krank-motor til min egen sykkel, som dessverre brukes alt for lite per i dag. Lenke til kommentar
76D11PEA Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Er dette trygt? Når en rekke trafikale idioter får økt hastighet, vil dette medføre flere ulykker? Sykling er aldri helt trygg, så lenge det trafikale idioter har sertifikat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå