Iyon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kom hjem fra skolen idag (lot pcen stå på) da jeg skrudde den på igjen var oppløsningen satt på 640x480x4 og denne meldingen var å se: Application popup: Windows - System Error : Microsoft Windows detected and recovered from a device failure. Please save your work and reboot to restore full functionality. Fra selve feilen i eventloggen står det å lese: The driver ati2dvag for the display device \Device\Video0 got stuck in an infinite loop. This usually indicates a problem with the device itself or with the device driver programming the hardware incorrectly. Please check with your hardware device vendor for any driver updates. Har catalyst 3.7 installert, og har ikke oppdatert siden denne har fungert så bra for meg, og mange andre. Noen andre med samme prob? Lurer på om det er kortet eller driverne, får vel oppdatere og prøve... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kan du ikke bare avinnstalere 3,7 og legge det eller 3,9 på nytt Så ser du om det funker dah... Eller kommer du ikke inn i Windows...? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 husker ikke om VPU Recover kom med 3.7 eller 3.8, men hvis du har den, skru den av, jeg hadde problemer med den. Ellers siden du fikk meldingen om av den kun produserte det samme bilde om og om igjen, slik at det indikerte feilen, hva med å slå på skjerm-spareren, og stille inn ventemodus osv. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Vp recover kom med 3,8 :-) Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Uansett, prøv med nyeste Catalyst, bedre enn å få feilmeldinger.... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jez, det er ingen grunn til å henge seg opp i feil med cat 3.7 når 3.8 og 3.9 har kommet ut i mellomtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå