Bitms Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hei! jeg har en innlevering i spansk som jeg skal levere i dag, og jeg lurer på om noen kan rette evt feil eller se om det er noe jeg mangler? Her er oppgaven: mail 1, mer utførlig – hvor og hvordan du har reist, dine første inntrykk. Merk at du må bruke perfecto, fortid (ca ½ side) Og her er teksten jeg har skrevet: ¨Yo, mi madre, mi padre y mi hermana hemos tomado el avión a Malaga. Hemos tomado el coche a Marbella. Durado aproximadamente de una hora. Hacer calor a Marbella. En el centro de ciudad es los calles pequeños con las casas blancas con los flores coloridos, las iglesias pequeñas y estatuas. He visto montañas bonitas y grandes barcos al lado de puerto. Hay playas grandes de Marbella. La aqua de las playas de Marbella es muy azul. Hay muchas turistas en Marbella.¨ Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 si fra om der er noe du fortsatt ikke forstår etter du får oppgaven tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå