Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Veien Kulturminnepark siste bilder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Like greit det er slutt nå for fra mitt ståsted begynte det å bli lite fotomessig interessant sammenliknet med en god del av det du har levert tidligere. Man må antagelig ha vært på stedet for å få det fulle utbyttet. V1 her funker jo fint for der har du plassert fotografen i lysåpningen så han fremstår i silhuett perfekkt plasser i flata. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Like greit det er slutt nå for fra mitt ståsted begynte det å bli lite fotomessig interessant sammenliknet med en god del av det du har levert tidligere. Man må antagelig ha vært på stedet for å få det fulle utbyttet. V1 her funker jo fint for der har du plassert fotografen i lysåpningen så han fremstår i silhuett perfekkt plasser i flata. Roar Hei Roar og takk for at du ville gi din mening om billedserien fra Veien Kulturpark. Som du vet varierer jeg ganske mye i temaer og kvaliteten blir sikkert deretter. Nyttig å få kommentarer av denne art. Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Synes du har presentert en fin knippe bilder fra kulturminneparken. T.o.m med noen visdomsord på veien. Her har du fototeknisk kommet godt ut av det under de rådende lysforhold, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Synes du har presentert en fin knippe bilder fra kulturminneparken. T.o.m med noen visdomsord på veien. Her har du fototeknisk kommet godt ut av det under de rådende lysforhold, synes jeg. Mvh Fredrik Takker så hjertelig for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 To flotte interiørbilder hvor jeg holder en knapp på v1 , Flott komposisjon med den fotograferte fotografen i silhuett . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 To flotte interiørbilder hvor jeg holder en knapp på v1 , Flott komposisjon med den fotograferte fotografen i silhuett . Mvh Alec Takker for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Likte godt #1 med fotografen i silhuett, godt jobbet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Likte godt #1 med fotografen i silhuett, godt jobbet. Takker MotoG ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg