chris_90 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hei! Noen som har vært borti det faget? Kan dere være så snille å hjelpe meg med å finne lesestoffet? Jeg tar det som privatist mens jeg jobber og det jeg har lest på er ikke i nærheten av å ligne på svar til de gamle eksamensoppgaver jeg fant nå på udir.no Jeg er ikke annsatt som logistikkoperatør men de oppgavene jeg har innebærer veldig mye av det man som logistikkoperatør. Det meste jeg gjør er varemottak men det er en også en stor del av sending av varer til kunde,bestilling til lager, plassering, sikring av varer på lageret (reoler) Så jeg er veldig mye inni i det men riktig lesestoff som kan hjelpe meg å skrive om det på en faglig riktig måte kunne vært til veldig mye hjelp og strever med å finne det....pluss det kan være noe mer som innebærer som ikke vi har her på jobb men er lurt å vite om. Legger bare til noen gamle eksamensoppgaver om det er til hjelp..... Takker og bukker på forhånd LOG3102_Logistikkfaget_H13.pdf LOG3102_Logistikkfaget_H14.pdf LOG3102_Logistikkfaget_H15 (1).pdf LOG3102_Logistikkfaget_H15.pdf Lenke til kommentar
Oter Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 tok skriftlig eksamen i juni jeg,bestått,fagprøva blir etter sommeren engang Lenke til kommentar
nomane Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg skal også ta skriftlig eksamen i LOG3102. Er det noen som har besvarelser liggende? Betaler gjerne. Lenke til kommentar
Paul1 Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Hei, tar opp tråden på denne… Er det noen som har besvarelser på tidligere eksamener? Betaler jeg og. Lenke til kommentar
Håper Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Noen som har besvarelser på tidligere eksamen i Logistikk? betaler gjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå