Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skaffer deg Aftermath for å spille en ny versjon av X-com: Enemy Unknow (eller Defence om du vil) så vil du nok bli skuffet.

 

UFO: Aftermath har ikke no spesielt å gjøre med X-com serien. De har startet på nytt igjen med ny story. Hvis du spiller spillet uten tanke på den tidligere utrolig rå X-com serien vil du nok ikke bli skuffet. Å nå som det har kommet mod verktøy til spillet tar det nok ikke lang tid før man ser noen ganske heftige mods ute.

Lenke til kommentar
X-Com: Enforcer er FPSen som bygger på X-Com opplegget og for all del. Hold deg _evig_ langt unna. Spillet ble utgitt i 2001 og ble "kansellert" for hele europa, hvis jeg husker riktig. Jeg har personlig spilt det .. og arGH. For noe drit.

Vil dette si at jeg vil få nok en skuffelse om jeg prøver å få fatt i det spillet? Trist da. Hørte snakk om at det var kommet et romskipsspill til dette spillet og? Eller det var planlagt eller noe. Avalanche kanskje? Men jeg må innrømme at jeg ble litt fristet til å teste FPSen bare for å ha gjort det... Skal se om jeg kommer meg vekk ifra den fristelsen.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Veit at detta er en litt gammel thread, men uansett:

 

som en av mange X-Com fans har jeg blitt veldig skuffet av de nye spillene som UFO aftershock.

Ingen spillprodusent jeg veit om har tatt på seg å lage en "remake" av de gamle X-Com spillene, men det har i midlertid en gruppe med programmere begynt med på fritiden, de har kommet godt i gang med noe som hittil kalles "Prodject Xenocide" det er en ny verson av X-Com UFO : Defence (Enemy Unknown), med ny grafikk og også (så vidt jeg har kunnet se) noen nye elementer.

De har kommet ut med en "Progress release" (Midlertidig utgivelse) av prosjektet som viser hvor godt i gang de er, men siden de jobber gratis på fritiden går det treigt, jeg anbefaler alle X-Com fans med spillutvikling erfaring (Grafikk, design, programmering eller story) til å se nermere på dette, de aksepterer med takk alle som er villige til å hjelpe til.

 

For de som er interresert kan man klikke seg inn på Prodject Xenocide

 

En annen link til alle X-Com fans er X-Com UFO webpageder det er masse info og liknende om alle 3 X-Com spillene (pluss en link til det nye Prodject Xenocide)

 

-Thorbear

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...