AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg vet at jeg fortjener å høre at jeg er teit. Fine with me, jeg skjønner det. Men hadde du hatt noe i mot å gå på date med en bekjent av eksen din? Jeg er veldig betatt av eksen til "kameraten" min, vi har ikke kjent hverandre så sinnsykt lenge og vi henger ikke mye sammen, så jeg er ikke bestekompisen hans heller. Det ser ut til å være fullstendig over mellom han og eksen hans, og det ble aldri veldig seriøst mellom dem. Innafor? Anonymous poster hash: c51c3...1b9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 ja go go, folk tenker for mye på sånt, vi har ikke så god tid i livet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Synes ikke det er så jævlig greit, men han virket jo i grunn ikke så keen før det ble slutt, etterpå var han surmulete av brudd. Men nå har det gått litt tid og han virker fine... Kanskje jeg gjør det. Takk for svar. Anonymous poster hash: c51c3...1b9 1 Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Om det var meg hadde jeg synest det var greit, men hadde satt veldig pris om du spurte meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Om det var meg hadde jeg synest det var greit, men hadde satt veldig pris om du spurte meg. Han kommer til å si nei da, kjenner jeg han rett. Så jeg har allerede skjønt at bekjentskapet vil ta slutt. Anonymous poster hash: c51c3...1b9 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Et bekjentskap som ikke er et ordentlig vennskap? Kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå