Fredrik N. Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 et enkelt bilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Ute på ski da? Koselig bilde, treet fint plassert. God helg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Flott bilde, tre, Fredrik God helg ! Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Stemningsfullt og flott bilde , håper likevel at vår og sommer overtar for vinteren etter hvert . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Furuas beskaffenhet forteller at du er iferd med å komme høyt her, men enda ikke passert tregrensa. Ikke av dine beste dette, men furua fint plassert i flata. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Et bilde av det enklere slaget dette, brukte det som læring i å klone i LR. Var en grein som hang over bildets øverste høyre hjørne som var veldig forstyrrende. Sånn sett var jeg fornøyd med resultatet. Takker Helene, Roar, Leif og Alec for tilbakemeldingene! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Synes furua kommer godt fram mot himmel og hvite fjell. Furukvistene på høyre side kan virke noe forstyrrende, men jeg ville ikke jeg tatt på meg jobben å få klonet bort disse. Alt i alt et fint bilde synes jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Synes furua kommer godt fram mot himmel og hvite fjell. Furukvistene på høyre side kan virke noe forstyrrende, men jeg ville ikke jeg tatt på meg jobben å få klonet bort disse. Alt i alt et fint bilde synes jeg. Mvh Ragnar Har klonet vekk mange forstyrrende element i bildet allerede, kvistene som er igjen synes jeg skaper litt dybdefølelse her, tror jeg. Men jeg ingen ekspert og bildet var som tittelen sier: et enkelt bilde.. Fint å få slike kommentarer også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Smukt træ og dejlig blå himmel :-) fint ser det ud men koldt ...hilsen Sus Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Hei Suss og takk for hyggelig kommentar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Takk for hyggelig omtale, Lassern ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg