D3FaUlT Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Er på jakt etter ny pc, som i hovedsak skal brukes til bildebehandling og ellers enkle oppgaver som å se film og serier,facebook og denslags. er i tillegg ute å farter en del, både med buss,båt og fly og ønsker derfor noe som er lett å ta med seg, trenger ikke noe ekstrem batterikapasitet siden de fleste offentlige transportmidler har muligheter for lading. De jeg har sett på til nå er Mac Air og Surface Pro 4, jeg kjenner anvendeligheten til surface tiltrekker meg veldig samtidig så er jeg veldig fornøyd med macen jeg har nå ifht bildebehandlingen noen som vil komme med tips og innspill? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Du kan vel gå for Asus Zenbook også? Selv ville jeg droppet Surface Pro 4 da den koster mye og ikke gi særlig valuta for pengene. Ville hellet gått for noe bedre en Lamina T-801B 8" nettbrett 32 GB men de prøver vertfall å lage nettbrett billig. Microsoft surface koster like mye som apple uten de har noe spessielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå