rmx Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Nå har jeg lastet ned og registrert et eksemplar av 3D Mark 03... Sendte scoren inn til madonion.com... eller hva den er... Feilen er den at det er noe galt med driverne mine.... 'ploblemet er løst' og nå fikk jeg enn helt anne score. Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ja, har du linken til oss da? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 link til hva da????????????+++++++ link til 10009 3dmark03 Lenke til kommentar
rmx Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har ikke nett på den andre pcen fordi den står inne i studioet mitt. Nå fikk jeg 6297.... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Nå har jeg lastet ned og registrert et eksemplar av 3D Mark 03...Sendte scoren inn til madonion.com... eller hva den er... Feilen er den at det er noe galt med driverne mine.... 'ploblemet er løst' og nå fikk jeg enn helt anne score. hvis du har noe galt med drivere....da er det jo enda mere utrolig med sånne scores......saken tar nye høyder......gleder seg til fortsettelsen...følg med.......... Lenke til kommentar
rmx Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Fortsettelse? Det var driverne til programmet din forbanna KUK!! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Voks opp, lille unge. Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Så det du sier er at driverne til programmet gav deg bare sånn helt uten videre ca. 3800 poeng mere? Endret 23. november 2003 av razer Lenke til kommentar
rmx Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ja det var det..... Hvorfor kan jeg få så lav score i01 og høy score i 03 på min gamle pc.? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Så det du sier er at driverne til programmet gav deg bare sånn helt uten videre ca. 3800 poeng mere? Hehe har du ikke skjønt det da.. Han hadde sånne magiske drivere som bare trylla frem 10009 poeng i 3dmark03 for han ville ha over 10k der. Og til deg, rmx. ett lite forslag.... Ta screenshot (du veit sånn trykke "prt scr" også lime inn i paint) og kopier over på en CD eller diskett og sett inn i den vidunderlige nettpc'en din og last opp det... Hvis det ikke blir for vanskelig for deg da... Du har spytta deg sjøl så hardt i øyet at du klarer jo ikke tenke engang. Når gutta som ligger på toppen av ORB'en har litt over 9000 poeng med fasekjøling på cpu, og peltier på NB og skjermkort, sier det seg sjøl at vi tremger litt beviser før vi tror på deg. Og så langt har du ikke vist en dritt som er troverdig. Nei, lillegutt... Du må nok finne på noe annet før du kan hoste her. Edit: skriveleif Endret 23. november 2003 av traskas Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ja det var det..... Hvorfor kan jeg få så lav score i01 og høy score i 03 på min gamle pc.? utrolig hva en gammel pc kan klare...og noen drivere som ikke virker Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Du må ha hatt kjørt de på laveste instillinger, jævlig dårlig teksturer, disablet Dx8,9 slik de bare bruker Dx7 funksjoner. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ingen komponenter kjøpt på en vanlig nettbutikk e.l. i dag er gode nok for den scoren. Han trenger ikke bevise noe som er fysisk umulig. En liten unge som har et stort oppmerksomhetsbehov er min konklusjon. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 lurer på om den pcn er til salgs,,, så kan jeg skrinlegge mine planer, slipper å fundere på vapo eller prommy Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ingen komponenter kjøpt på en vanlig nettbutikk e.l. i dag er gode nok for den scoren. Han trenger ikke bevise noe som er fysisk umulig. En liten unge som har et stort oppmerksomhetsbehov er min konklusjon. Hehe du sier noe der.. Det er bare litt gøy å se om vi klarer å få ett realt svar ut av han... eller om han tør innrømme at han har driti seg ut... og rmx, vi venter enda... Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Så det du sier er at driverne til programmet gav deg bare sånn helt uten videre ca. 3800 poeng mere? Hehe har du ikke skjønt det da.. Han hadde sånne magiske drivere som bare trylla frem 10009 poeng i 3dmark03 for han ville ha over 10k der. Åja, de vil jeg også ha. rmx, har du en link hvor jeg kan laste ned de? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Så det du sier er at driverne til programmet gav deg bare sånn helt uten videre ca. 3800 poeng mere? Hehe har du ikke skjønt det da.. Han hadde sånne magiske drivere som bare trylla frem 10009 poeng i 3dmark03 for han ville ha over 10k der. Åja, de vil jeg også ha. rmx, har du en link hvor jeg kan laste ned de? Du får ringe til Harry Potter og gutta. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Så det du sier er at driverne til programmet gav deg bare sånn helt uten videre ca. 3800 poeng mere? Hehe har du ikke skjønt det da.. Han hadde sånne magiske drivere som bare trylla frem 10009 poeng i 3dmark03 for han ville ha over 10k der. Åja, de vil jeg også ha. rmx, har du en link hvor jeg kan laste ned de? Du får ringe til Harry Potter og gutta. jeg vil oxo ha over 10k i 3dmark03 men får bare 3343,, :grine: link til drivere motas med takk. belønnes stort Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Er det forresten ikke sperre på "ikke-godkjente" drivere på 03 nå? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Er det forresten ikke sperre på "ikke-godkjente" drivere på 03 nå? who knows,,,,i dont. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg