Gå til innhold

Anbefalte innlegg

LOL å du bæsjer på leggen... For det første så står det i signaturen din at du får 10009 poeng i 3dmark03. Så etter mye rot klarer du å legge opp en link som du har klart å klusse med som ikke funker uten redigering...

Og når jeg går inn på linken, linker den til resultatet ditt i 3dmark01 og der får du 6564 poeng..

Tror nesten du skal ta og lese litt mer og oppgradere litt mere før du kan komme med påstander som du har..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du bør nok bare innrømme at her har du tissa i buksa, det gir som sagt en kortvarig varme, også i dette tilfellet.

I tillegg brifer du med en 3000+ på 3800+ så står det i futuremark at du har 1396 mhz, du sier forøvrig at du har 9800 pro så står det 9600, nei dette var en dårlig løgn, neste gang bør du iallefall moderere deg å prøve å bløffe sånn at noen tror deg :lol::lol:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

JEG HAR SAKT AT DETTE ER TESTET PÅ MIN GAMLE ELLER SÅ KALTE

NETTPC!!!!!!!

DET KOMMER SNART FRA 3DMARK 03.

PS: De store bokstavene er for at slike løkskaller som snekkern skal kunne leste det!! :lol::lol::lol:

Min nye pc er ikke tilkoblet nettet!

Lenke til kommentar

vel er den gamle koblet til, så kan det vel ikke vere noen problemer med å koble til den nye. Selv om vi latterliggjør din nye verdensrekord i 3D 03 så er det ingen grunn til å begynne å sjikanere andre, det er du som har startet tråden med en presentasjon av noen helt syke score , da er det jammen du som må bevise dem eller vere så erlig at du kryper til korset og innrømmer at du bløffa.

Lenke til kommentar

Hvordan skulle han klare en slik score når han ikkje kan hendvise til denne "super" scoren sin? Er han gløgg i huet med å få denne scoren så må han være gløgg nok til å vise oss den, men ta testen på nytt og ta screenshot eller bilde av dette å legge det ut. Da skal vi tro deg hvis du har denne scoren du sier å ha klar. rmx innrømme at du ikkje har klart dette, og uansett det er bedre å inrømme feilen selv enn at noen av oss andre på forumet finner det ut!

Lenke til kommentar

rmx: Hvis du bare kødder nå, kan du jo heller innrømme det med en gang heller enn å komme med score's fra eldre pc'er o.l og prøve å komme deg unna med å dra det ut i det lengste. Heller gjøre litt mere research til neste gang du skal kødde så du har et litt mer realistisk resultat :roll:

Snekker`n: ser fram til neste episode :lol:

Lenke til kommentar
Har jeg sakt at jeg fikk 10009 eller hva som står? har faktisk kjørt 3D mark på min nye pc som står i et studio.....

Jeg har jo ikke sakt at jeg fikk 10008-10009.......!!!!!!!!!!!!!! :gretten:  :gretten:  :D

Ja det har du...

Min nye pc fikk je 29865 i 01se og 10009 i 03... sjønner ikke.

Jeg og han burde ha fått mye mer i 01se... 

Tror det er mange av oss som venter på compare link av den nå :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...